Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kirjamessuille varata käteistä?

Vierailija
28.10.2010 |

Vai käykö siellä kortti? Aion kierrellä alueen kokonaan, paljonkohan pitäisi varata aikaa? Onko siellä yleensä hyviä tarjouksia?

T. Kirjamessuneitsyt

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurten kirjakauppojen osastoilla (Info, Akateeminen yms.) käy kortti. Usein kuitenkin pieniltä osastoilta löytyy kaikkea kivaa ja jännittävää. Käteistä on siis hyvä varata mukaan. Aikaa yleensä menee juuri niin kauan kuin vain sinulla on käytettävissäsi :)

Vierailija
2/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka elämme maksulaiteiden valtakautta. Ainakin vielä viime vuonna olisi käteinen ollut tarpeen ainakin muutamalla kojulla.

Messukeskuksessa on kyllä automaatteja, mutta niissä on aina kilometrin jonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varata, sillä pikkuyrittäjien tai antikvariaattipuolella ei kaikilla ole korttikoneita.

mä olen parhaimmat löydöt tehnyt nimenomaan pienkustantamoiden osastoilta, ja divareista. Esim Akateemisella on ihan pikkualennus kirjoista, joten samat kirjat saat helposti halvemmalla ihan kaupasta ilman messuilla raahamista. Mun suosikkiosastot on Like, Sammakko, Teos, ja yllättäen hesari, sieltä kun sain viime vuonna hesarin ruokakirjan sikahalvalla.

Vierailija
4/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki suoraan kustantamoilta saa vielä halvemmalla. Ne ovat messujen parasta antia (divaripuolen lisäksi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi