Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että oikeen jonotetaan Tarjoustalon avajaisiin!!!

Vierailija
28.10.2010 |

Uuden Tarjoustalon avajaiset vetivät sankoin joukoin väkeä Espoon Olariin torstaina. Ovet avautuivat kello kymmeneltä aamulla, ja sitä ennen jonoa oli kertynyt ulos asti parkkipaikan toiseen päähän saakka.

- Siellä oli kahdentuhannen ihmisen jono, arvioi toimitusjohtaja Heikki Väänänen Tokmanni-konsernista, johon Tarjoustalotkin kuuluvat.

Ihmisiä vetivät paikalle muun muassa avajaistarjoukset. Lisäksi tuhat ensimmäistä kävijää sai tuotelahjoja sisältävän yllätysämpärin. Kahteen ämpäriin oli kätketty myös sadan euron lahjakortti Tarjoustaloon.

Väänäsen mukaan ihmisiä houkutti ylipäätään kiinnostus nähdä uusi myymälä.

- Tämä on hyvä liikepaikka, ja ihmiset haluavat tulla katsomaan, miltä uusi myymälä näyttää, hän sanoi.

Tarjoustalossa oli varauduttu kävijäryntäykseen avajaispäivänä, joten tuotteiden ei Väänäsen mukaan pitäisi päästä loppumaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen siellä korkeuksissasi, että voit hämmästellä rahvaan käytöstä. Että oikein jonottavat jonkun halpahallin avajaisiin. Tosin siellä myydään samaa tavaraa kuin Stockallakin..

Vierailija
2/21 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erääseen Tokmanniin, oli niin paljon ihmisiä että hyvä ettei alle jäänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne kaikki Tarjoustalon kamat ole jotain halpiskopioita?

SIellä on myös laatutavaraa, jotka on jääneet isoilta kaupoilta myymättä. Tarjoustalon rautapuoli ruuvit tms. on laatua ja muutakin on haettu, toki pitää tietää kun sitä halpisromuakin on paljon.

Vierailija
4/21 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen siellä korkeuksissasi, että voit hämmästellä rahvaan käytöstä. Että oikein jonottavat jonkun halpahallin avajaisiin. Tosin siellä myydään samaa tavaraa kuin Stockallakin..

Vierailija
5/21 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne kaikki Tarjoustalon kamat ole jotain halpiskopioita?

SIellä on myös laatutavaraa, jotka on jääneet isoilta kaupoilta myymättä. Tarjoustalon rautapuoli ruuvit tms. on laatua ja muutakin on haettu, toki pitää tietää kun sitä halpisromuakin on paljon.

Mistä ne tulee? Jostain Stockkaltako?

Vierailija
6/21 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä jostain syystä Tarjoustalosta, mutta siellä on usein hyviä tarjouksia esim Finlaysonin pussilakanoissa, joita olen sitten käynyt ostamassa :).

Vierailija
7/21 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ostanut sieltä sen uuden Muumimukin, mutta en uskaltanut kun oli niin halpa että luulin joksikin feikiksi.

Vierailija
8/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osittain samaa tavaraa kuin stockkalla, halvemmalla tosin

Vierailija
9/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo mitä meille olen ostanut (2 x 2 pussilakanat) niin ihan ovat laadullisesti yhtä hyviä kuin muualtakin ostetut. Tai mä en ainakaan ole eroa huomannut :).

Vierailija
10/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo mitä meille olen ostanut (2 x 2 pussilakanat) niin ihan ovat laadullisesti yhtä hyviä kuin muualtakin ostetut. Tai mä en ainakaan ole eroa huomannut :).

Vierailija
11/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just noi Finlaysonit, Muumit, kodintavara, käyttötarvikkeet (pesuaineet, vaipat, kempparitavara) suuri osa vaan vähän halvemmalla.

Ihan siellä myydän Fisher Pricea ja aitoa ;)

Vierailija
12/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä tarjoustaloissa on ihan ne samat tavarat kuin marketeissa ja siellä stockallakin, iittalaa, arabiaa ym. Halvempaaan hintaan tietysti, koska niiden ei tarvitse näistä ns. merkkituotteista repiä isoja katteita, isommat katteet voi repiä niistä kiinalaisromuista. Vaipat on siellä lähes aina tarjouksessa, tulee haettua sieltä, kun on tuossa meidän lähimarketin vieressä tarjoustalo.

Ja ihmisethän nyt on niin ahneita, että mitä tahansa ilmaista lähdetään jonottamaan, jos oikein ämpärillisen jotain roinaa saa ilmaiseksi, niin sinnehän lähdetään! Tai minä en viitsinyt mennä...

Vierailija
13/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muissakin kaupoissa, mielikuvana että olisi hiukan halvempaa. Osa voi olla koska ostavat suoraan ja tuovat maahan, osa sitten viime kauden tuotteita. Osalla valmistajia on eri hinta kategorioissa tavaraa ja halvempi tuoteryhmä annetaan yleensä näihin peruskauppoihin.

Jonotetaanhann sitä Hulluille päiville, uusien kauppojen avajaisiin, leipäjonossa...

Vierailija
14/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ostanut sieltä sen uuden Muumimukin, mutta en uskaltanut kun oli niin halpa että luulin joksikin feikiksi.

tarrat ja paketit, niin totta kai se on aito! Ei Suomessa jyllää mikään piraattikauppa :)

On toki esim. Mariskooleista tehty kopioita, mutta eihän niissä mitään Iittalan merkkejäkään ole.

Vierailija
15/21 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään "isoilta kaupoilta myymättä jäämiä" tavararoita ole, vaan tulevat ihan samoilta tavarantoimittajilta ja valmistajilta kuin muillekin kauppaketjuille. Mistä ihmeestä tällainen käsitys voi edes olla syntynyt, herätys nyt.

Vierailija
16/21 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähän katsoo mitä ostaa. Esim. langat siellä on halvemmalla, finlaysonin pyyhkeet myös ja finwearin pitkiksiäkin sieltä olen ostanut.

Ja parhaat pipotkin löytyvät usein Tarjoustalosta.

Vierailija
17/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kamaa mitä Tokmannilla

ja muissakin kaupoissa, mielikuvana että olisi hiukan halvempaa. Osa voi olla koska ostavat suoraan ja tuovat maahan, osa sitten viime kauden tuotteita. Osalla valmistajia on eri hinta kategorioissa tavaraa ja halvempi tuoteryhmä annetaan yleensä näihin peruskauppoihin. Jonotetaanhann sitä Hulluille päiville, uusien kauppojen avajaisiin, leipäjonossa...

Vierailija
18/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin noi yllätysämpärit, kuulostavat niin koomiselta :D

Ihmeen kova hinku ihmisillä on aina noihin avajaisiin, vaikka yleensä ne tarjoukset ei edes mitään kovin ihmeellisiä ole. Korkeintaan muutaman euron säästö (yleensä) ja hirveä tunku ja jonotus, nyt vielä sateessa. Itse en ymmärrä mitä niin ihmeellistä voi tavallisessa kaupassa olla että tuolla tavalla jonotettaisiin. Eri asia esim. sodanjälkeiset ekat kahvi- ja banaanilastit yms. jutut.

Vierailija
19/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joskus jonotti tokmannille ja sai tuon ämpärin..siinä oli oikeesti ihan hirveesti kaikkea,yleispuhdistusaineita,patapataa,suihkusaippuoita,shampoota,karkkeja,sipsejä,hammastahnaa,mattoveitsi,pöytäliinä,huulirasvoja..ja jotain muuta mitä en nyt muista=)mutta kiva sitä penkoa oli,ja kaikki tuli käyttöön=)

Vierailija
20/21 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-30 euron arvosta oli tavaraa, kyllä kannatti 45 minuuttia jonottaa

mies joskus jonotti tokmannille ja sai tuon ämpärin..siinä oli oikeesti ihan hirveesti kaikkea,yleispuhdistusaineita,patapataa,suihkusaippuoita,shampoota,karkkeja,sipsejä,hammastahnaa,mattoveitsi,pöytäliinä,huulirasvoja..ja jotain muuta mitä en nyt muista=)mutta kiva sitä penkoa oli,ja kaikki tuli käyttöön=)