Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroan kirkosta, jos kirkko alkaa vihkiä homopareja.

Vierailija
28.10.2010 |

Heidän kodilleen ja heille itselleen kirkko / papit voivat tietysti pyytää Jumalalta siunausta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin jo ehdokkaan joka kannattaa vihkimistä.

Vierailija
2/7 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja minulle on aivan sama eroatko kirkosta vai et! Ketä kiinnostaa jonkun kirkosta ero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroan kirkosta, jos kirkko alkaa vihkiä homopareja.

Vierailija - 28.10.10 01:18 (ID 11403296)

Heidän kodilleen ja heille itselleen kirkko / papit voivat tietysti pyytää Jumalalta siunausta

on tärkeää ihmiset vai tavara? Papit juoksee kilpaa siunaamassa ostoskeskuksia ym. rakennuskohteita ja sitten muka kirkko on ihmisen asialla siunaamatta homopareja?

Juu kuulun itse kirkkoon, mutta minua hämmästyttää nämä kirkosta erovat homovihaajat. Missä on teidän suvaitsevaisuus toisia ihmisiä kohtaa? Kysyn vaan?

Vierailija
4/7 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoparit ovat esineitä joita voi vaan siunata:)

Vierailija
5/7 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homopareja. Se ei ole kirkon päätettävissä vaan eduskunnan, saako homopareja vihkiä.

Vierailija
6/7 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin jo ehdokkaan joka kannattaa vihkimistä.

Ollaan niin uskovaisia, että halutaan kirkossa vihkiminen?

Mun mielestä kirkolta pitäisi viedä vihkimisoikeus kokonaan. Ei kirkolla ole sen kanssa mitään tekemistä. Siunaus on sitten erikseen.

Vierailija
7/7 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroan kirkosta, jos kirkko alkaa vihkiä homopareja. Vierailija - 28.10.10 01:18 (ID 11403296) Heidän kodilleen ja heille itselleen kirkko / papit voivat tietysti pyytää Jumalalta siunausta on tärkeää ihmiset vai tavara? Papit juoksee kilpaa siunaamassa ostoskeskuksia ym. rakennuskohteita ja sitten muka kirkko on ihmisen asialla siunaamatta homopareja? Juu kuulun itse kirkkoon, mutta minua hämmästyttää nämä kirkosta erovat homovihaajat. Missä on teidän suvaitsevaisuus toisia ihmisiä kohtaa? Kysyn vaan?

Ja olen todellakin suvaitseva ihminen. Tiedän myös muutaman erittäin suvaitsemattoman homon - se siitä suvaitsemattomuudesta.