Oikein kohtalon ivaa! Olisin päässyt nyt työpaikkaan, jota hain keväällä (AMK-ope).
En tiennyt, että olin kakkosena ja nyt hän joka valittiin, lopetti työt. Ei muuten ärsytä, mutta aloitin juuri opintovapaan,jonka haluaisin pitää...
Kommentit (7)
Jos ei erikseen valita varalle, niin ihan sama, onko toinen vai kymmenes.
olisit myös lopettanut nyt, opintojesi vuoksi?
olen todella väsynyt nykyiseen työpaikkaani, vaan en työhöni :) ap
Haaveille jostain työstä aivan kauheasti, tekee sen eteen töitä, hakee paikkaa ja pettyy syvästi kun ei sitä saa. Lopulta lopettaa murehtimisen tekee uudet suunnitelmat
- ja sitten sinulta kysytäänkin että haluatko sen edellisen paikan. Eihän siinä auta kuin pohtia, minkä suunnitelman pitää ja minkä hylkää. Mulle on käynyt pari kertaa juuri näin.
Jos nyt hyllytät opintovapaan, niin voitko ottaa sen myöhemmin? Onko kyse vain sijaisuudesta? Jos vakipaikkaaa tarjolla, niin harkitsisin kovasti. Harkitsisin muutenkin tarkkaan, puntaroisin vaihtoehdot.
elämä ottaa tilaisuuksia käsistä, mutta uusia tilaisuuksia tulee myös. Itse olen päättänyt luottaa siihen että asiat menevät lopulta juuri niinkuin niiden kuuluu mennä.
mies ja hän oli todennut, että ei ollut sovelias siihen työhön. Mä melkein arvasinkin, kun ei ollut alan työkokemusta, koulutukseltaan vain korkeampi kuin minä niin oli pakko valita. ap
Haaveille jostain työstä aivan kauheasti, tekee sen eteen töitä, hakee paikkaa ja pettyy syvästi kun ei sitä saa. Lopulta lopettaa murehtimisen tekee uudet suunnitelmat
- ja sitten sinulta kysytäänkin että haluatko sen edellisen paikan. Eihän siinä auta kuin pohtia, minkä suunnitelman pitää ja minkä hylkää. Mulle on käynyt pari kertaa juuri näin.
Jos nyt hyllytät opintovapaan, niin voitko ottaa sen myöhemmin? Onko kyse vain sijaisuudesta? Jos vakipaikkaaa tarjolla, niin harkitsisin kovasti. Harkitsisin muutenkin tarkkaan, puntaroisin vaihtoehdot.
elämä ottaa tilaisuuksia käsistä, mutta uusia tilaisuuksia tulee myös. Itse olen päättänyt luottaa siihen että asiat menevät lopulta juuri niinkuin niiden kuuluu mennä.
kohtalo järjesti näin, että olen opintovapaalla, jonka voin keskeyttää helpommin kuin lähteä toisesta työstä toiseen. Kieltäydyin uudesta työstä silläkin uhalla, etten enää tule sinne valituksi. Ajattelen, että se on heidän menetyksensä sitten. :) ap
olisit myös lopettanut nyt, opintojesi vuoksi?