Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän työpaikallanne ihme kyräilyä?

Vierailija
27.10.2010 |

Jälleen kerran olen työssäni törmännyt kuppikuntaisuuteen, oman reviirin napakkaan puolustamiseen, herkkähipiäisyyteen ja toisten dissaamiseen. Eli aivan turhaan kyräilyyn.

Itse suhtaudun ihmisiin ihmisinä, olen valmis ottamaan vastaan palautetta myös alemmiltani ja hoitamaan asiat asioina, en ihmisten kautta. Että ottaa päähän tällainen henkilökemioista ja oman aseman pönkittämisestä aiheutuva säätö, joka vain vaikeuttaa sitä että hommat saadaan tehtyä mahdollisimman rivakasti ja tehokkaasti. Ja ei, kyse ei edes ole naisvaltaisesta alasta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rauhassa oma bossinsa.

t. yrittäjä

Vierailija
2/3 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin työkaverini lobbaa itseään pomolta toiselle, kahmii luottamustehtäviä ja paikkoja eri työryhmissä ennen kuin muut samalla tasolla työskentelevät ovat kyseisistä ryhmistä kuulleet piipahdustakaan.

Hän jotenkin tuntuu automaattisesti olettavan, ettei muilla ole kiinnostusta saatika mitään annettavaakaan. Heikko esimies siunaa tämän kaiken.

Itse olen työssä vain väliaikaisesti ja pitkään yritin pysyä tämän kuvion ulkopuolella, mutta viime aikoina juttu on käynyt rasittamaan minunkin hermojani. Minulla on sentään normaalisti hämähäkin kärsivällisyys, eikä kuulu lainkaan tapoihini näyttää tunteita työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ärsyttää se, että suurin osa ihmisistä ei uskalla avata koskaan suutaan, vaatia mitään tai kyseenalaistaa. Pelkäävät kaiketi työpaikkansa menettämistä tms. Jos on kyse vaikka työehtosopimuksen noudattamisesta, niin eivät taatusti avaa suutaan jos sopimusta rikotaan.