Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja muutto toisella paikkakunnalle työn takia, kummalle lapset ym. pohdintaa?

Vierailija
05.09.2010 |

Olemme mieheni kanssa eroamassa ja minä muutan toiselle paikkakunnalle (välimatka n. 150km, vähän riippuu mistä saan asunnon/talon), koska sain sieltä vakituisen työn. Tähän asti olen tehnyt pätkätöitä ja ollut työttömänä...

Lapset ovat 1v, 3v 9kk kaksoset, 8v ja 12v. Lapsilla on läheiset välit niin minuun kuin isäänsäkin. 12v on sanonut, että haluaisi tulla asumaan minun kanssani ja näin luultavasti tulee tapahtumaan. Sen sijaan nuorempien suhteen en tiedä mikä olisi lasten kannalta paras ratkaisu. Tuntuu aika kauhealta muutokselta kolmelle nuorimmalle, että vanhemmat eroavat ja sitten joutuisivat vielä vaihtamaan paikkakuntaa ja sopeutumaan siihen. Toisaalta mietityttää myös se, että miten lasten tapaamiset. En halua tavata nuorimpia vain kerran kahdessa viikossa viikonlopulla, mutta välimatka asettaa rajotteita. Tosin keskusteltiin tulevan ex-mieheni kanssa, että voisi tehdä niinkin kun minulla on viikolla aina yksi joko vapaa tai tosi lyhyt työpäivä niin voisin sillon tulla lapsia katsomaan ja mies saisi omaa aikaa. Näin ei lasten tarvitsisi reissata tuota matkaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja sitten vaan menoksi. Kyllä yhteiskunta tuotakin laumaa elättää :( Sielä sitten odottaa tuleva eksä ja senkin kanssa on kiva lisääntyä ja plää plää plää... Ja kaikilla on niin mukavaa!

Vierailija
2/2 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin se on ollut yhteinen päätös, tosin mahtuu joukkoon yksi yllätysraskauskin, ihana yllätys, näin jälkeenpäin ajateltuna, vaikkei raskauden alussa siltä tuntunutkaan.

Pykää vielä lähkisäislahjaksi tenava... ..ja sitten vaan menoksi. Kyllä yhteiskunta tuotakin laumaa elättää :( Sielä sitten odottaa tuleva eksä ja senkin kanssa on kiva lisääntyä ja plää plää plää... Ja kaikilla on niin mukavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla