Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette olleet toisia naisia ja harrastaneet seksiä miehen kotona

Vierailija
27.10.2010 |

vaimon tietämättä: MITEN voitte mennä sekstaamaan toisten likaisiin lakanoihin? Minusta oksettava ajatus. Siellä se vaimo ehkä nukkuu alasti ja te panette niissä samoissa lakanoissa... yöks.

Muutenkin minun moraalini ei koskaan antaisi myöten mennä sen petetyn vaimon KOTIIN ja hänen SÄNKYYNSÄ. Jos minä löytäisin jonkun lutkan sängystäni, niin huonosti kävisi...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun moraalini ei koskaan antaisi myöten sanoa KETÄÄN lutkaksi.

Vierailija
2/13 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraspanon jälkeen niin vaimohan joutuu nukkumaan niissä lakanoissa jossa mies on pannut vierasta. Huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne lakanat eivät haitanneet pennin jenin vertaa, mutta se perheen kissa, joka tunki samaan sänkyyn :(

Tero

Vierailija
4/13 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraspanon jälkeen niin vaimohan joutuu nukkumaan niissä lakanoissa jossa mies on pannut vierasta. Huh.

yök! kertoo siitä naisestakin jotain että kehtaakin mennä vaimon sänkyyn panemaa,ja ukko myöskin yhtä paska!

Vierailija
5/13 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan hajuvesistä tms jäisi todiste toisen käynnistä. Samoin suihkussa käytävä ja vaatteet pyykkiin seksin jälkeen.

Vierailija
6/13 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä silloin tullut ajatelleeksi. Pantiin menemään vaan, välittämättä oikeastaan mistään.

Sorry.

Vierailija
7/13 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietäisin heti mistä on kyse... siksi niitä ei ehkä kannata vaihtaa

Vierailija
8/13 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap arvottaa oman tekonsa (toinen nainen) hyväksyttäväksi, koska ei ole kuitenkaan vajonnut sekstaamaan toisen naisen sängyssä. Ovelaa. Koska vasta SE olisi oikeasti paheksuttavaa. Ja näin ollen ap:n oma teko on ihan OK...

Vierailija
9/13 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä voi vaihtaa lakanoita sen jälkeen kun on pannut vierasta naista omassa sängyssä.

Siitähän vaimo heti arvaa että jotain hämärää on tapahtunut jos mies oma-aloitteisesti vaihtaa lakanat.

Toinen nainen suihkun kautta aviovuoteeseen ettei jää hajujälkiä.

Vierailija
10/13 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on uskollinen vain, jos vieraat naiset (lutkat) eivät hänelle anna?

Itselläni ei ole kokemusta aiheesta, mutta uskoisin että jos pystyy jakamaan sen vaimon miehen ja ottamaan hänen vaimossa saastuneen peniksensä sisälleen, niin tuskin ne lakanatkaan hirveästi haittaavat..?

Vierailija
11/13 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on uskollinen vain, jos vieraat naiset (lutkat) eivät hänelle anna? Itselläni ei ole kokemusta aiheesta, mutta uskoisin että jos pystyy jakamaan sen vaimon miehen ja ottamaan hänen vaimossa saastuneen peniksensä sisälleen, niin tuskin ne lakanatkaan hirveästi haittaavat..?

Uskoisin, että voisin antaa miehelleni anteeksi jos hän pettäisi. Jos hän pettäisi minua minun sängyssäni, hän lentäisi pihalle, mutta itse tilanteessa kävisin varmasti sekä mieheen että siihen toiseen naiseen käsiksi.

Sen verran pitää kunnioittaa toisia ihmisiä, ihmisinä. Toisen sänkyyn ei mennä häntä pettämään. Piste.

Ja olen joskus muuten itsekin ollut toinen nainen.

Vierailija
12/13 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän sängyssään.Eikä tuo ollut sen kummempaa kuin omassa sängyssänikään. En niin hygienia kammoinen.

Vierailija
13/13 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanoiden välissä =) Sekstailtiin ihan muualla siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi