Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi taas vinkuu oikeuksistaan ja syyttää minua kaikesta

Vierailija
27.10.2010 |

Anteeksi, mutta valitan taas maailman parhaasta aiheesta mikä on anoppi. En enää jaksa tätä. Mitä tahansa meidän elämässä tapahtuukin,kaikki on minun syytäni. Mieheni ei tietenkään ole syyllinen mihinkään, anopin oma kultapoju! Mitä helvettiä on anopin oikeudet, joihin kuuluu meidän asioista huolehtiminen ja että lapsenlasta pitää nähdä koko ajan?

Anoppi asuu kaukana meistä, 200km päässä. Hän ei KOSKAAN jaksa tulla meille kylään, meidän täytyy mennä hänen luokseen. Me emme vähään aikaan ole siellä käynyt, koska MIEHENI on kyllästynyt anopin syytöksiin minua kohtaan. Oma äitini asuu meidän viereisessä talossa ja tottakai minä käyn pari kertaa viikossa hänen luonaan. Tämä kuulostaa kyllä väärältä,mutta anoppi on itse sotkenut välinsä meihin. Luoja soikoon sitä saarnaa ja valittamista, kun anoppi sai tietää meidän pojan olleen minun äidillä yökylässä YHDEN KERRAN. Poika on 11kk. Anoppi jaksaa aina vedota oikeuksiinsa ja syyttää minua siitä,että emme tule käymään. Monesti olen pyytänyt omatoimisesti anopin meille syömään, kokannut ja leiponut. Hän sitten ilmoittaa tuntia aikaisemmin ettei jaksa tulla. Mikä tässä nyt mättää? En oikeesti enää jaksa tätä paskaa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ukkos hoitaa puhumispuoli! Mä en ainakaan kuuntelis yhtään tuollaista, saati vastaisi puhelimeen

Vierailija
2/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko tyyppi, miehesi saa pitää äitiinsä yhteyttä. Sinä saat olla äitisi kanssa tekemisissä niin paljon kuin haluat, anoppi on vaan kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi turhaa pilata oma elämä anopin nalkutuksella!

mä sanoisin suorat sanat.

ja tottakai nainen on enemmän tekemisissään OMAN äitinsä kanssa.

Vierailija
4/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna moisen naisen olla. Miehesi voi lapsenne kanssa käydä tapaamassa, milloin lystää, mutta säästä aikaasi niitä ihmisiä varten, joiden seurassa viihdyt ja joita haluat tavata.

Yksinkertaista. Oliskohan vielä jotain hormonihuuruja päällä vai miten olet saanut tuosta ongelman kehiteltyä mielessäsi.

Vierailija
5/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua olla äitinsä kanssa sen kummemmin yhteydessä tapahtumien vuoksi. Tämä minuakin vituttaa, anopin mukaan saan nähdä omaa äitiäni saman verran kun häntäkin. Kas, en tiennyt että laissa on ihan oma pykälä anopin oikeuksista päättää meidän elämästä? Voi jeesuksen takajalat sentään, mielummin viemme poikamme minun äitini luokse kuin anopin!

ap

Vierailija
6/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo loukkaa minua tosi paljon. Voisitko lopettaa minun arvostelemisen?"

Siis miksi nielet anopin kettuilun? Ei se anoppi rikki mene, että kerrot loukkaantumisesi.

Ymmärtääpä sitten ainakin, miksi ette niin kauhean tiheästi ole yhteyksissä.

Ja tuo neuvo oli hyvä, että pyrit ulkoistamaan mahdollisimman paljon yhteydenpidoista miehellesi.

Vierailija
7/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo loukkaa minua tosi paljon. Voisitko lopettaa minun arvostelemisen?"

Siis miksi nielet anopin kettuilun? Ei se anoppi rikki mene, että kerrot loukkaantumisesi.

Ymmärtääpä sitten ainakin, miksi ette niin kauhean tiheästi ole yhteyksissä.

Ja tuo neuvo oli hyvä, että pyrit ulkoistamaan mahdollisimman paljon yhteydenpidoista miehellesi.

äitini on kuin ap:n anoppi >:(

Ja ainakaan häneen eivät minkäänlaiset sanomiset auta. Vastaus on aina: "miksi sinä olet noin omituinen, minähän vain autan sinua". Hänen mielestään nalkuttaminen ja omituisten asioiden vaatiminen on auttamista. Ja minä olen omituinen kun en siitä pidä =o

Tsemppiä ap:lle

Vierailija
8/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ajan takaa sitä, että se suora suuttumisen ilmaiseminen helpottaisi ap:n itsensä oloa ja sitä, että silloin anoppi ymmärtäisi ainakin edes pikkiriikkisen siistiä sanomisiaan.

Kun jää kyläilyittä vähäksi aikaa, menee ehkä edes hetkeksi itseensä.

Joten OLKAA itsenne, ei anopilta tarvitse vaiti niellä yhtään sen enempää kuin nielisitte muiltakaan.

Vierailija
9/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen melko ujo ja hiljainen, anoppi tulkitsee tämän tylyytenä. En kuulemma pidä hänestä ja mieheni ei voi olla sellaisen naisen kanssa joka ei pidä hänen äidistään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme