Mielipiteitä kiitos! :)
Mitä mieltä olette jos eka ja kolmosluokkalainen olisi päivän kahdestaan? Eli olisivat aamu 8 n.iltapäivä kolmeen asti kahdestaa kun vanhemmat töissä.. Vai pitäskö hoitaja hommata..? Siis koululaisilla on nyt syysloma ja vanhemmat töissä.
Kommentit (5)
Koko päivä keskenään on liian pitkä tuon ikäisille keskenään!
2
kyllä meilläkin on ekaluokkalainen ja neljäs luokkalainen olleet keskenään 8h kotona ilman aikuisen valvontaa ja hyvin ovat pärjänneet.
Osaavat itse ottaa välipalaa ja jääkaappiin olen tehnyt ruokaa jota voivat lämmittää.
Kyllä sitä tuon ikäisille voi jo hieman vastuuta antaa :)
T:neljän lapsen mamma
höpö höpö kakkonen, kyllä meilläkin on ekaluokkalainen ja neljäs luokkalainen olleet keskenään 8h kotona ilman aikuisen valvontaa ja hyvin ovat pärjänneet.
Osaavat itse ottaa välipalaa ja jääkaappiin olen tehnyt ruokaa jota voivat lämmittää.
Kyllä sitä tuon ikäisille voi jo hieman vastuuta antaa :)
T:neljän lapsen mamma
mua ärsyttää tässä palstassa juuri tämä, että mitää tulla mollaamaan toisten _mielipiteitä_!!
Ap taisi kysyä, mielipiteitä voiko ja kakkonen vastasi että hänen mielestään ei voi. Ja sitten tulee joku neljän äiti, joka "höpöhöpöttelee, kun meilläkin on lapset pärjänneet"!
Ja ap:lle, aika vaikea on sanoa voiko vai ei, kun ei yhtään tiedä minkä luontoisia lapsia on kyseessä :) Ovatko olleet keskenään pitkiä aikoja ennemmin vai olisiko tuo ensimmäinen kerta?
oppivat siinä tuon ikäisetkin itsenäisemmiksi. Kunhan on sapuskaa tarjolla ja puhelimella saa vanhemmat kiinni niin nou hätä!
Koko päivä keskenään on liian pitkä tuon ikäisille keskenään!