Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suomalaista designia kannattaisi ostaa kotiin?

Vierailija
26.10.2010 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka miellyttää Sun silmää

Vierailija
2/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat skandinaaviseen pelkistettyyn sisustukseen, mutta tummana versiona myös täyteläisempään.

Itsellä on muutama, ja olen ollut tyytyväinen. Parketti on pähkinäpuuta, muu sisustus kerman vaaleaa. Ja tietysti väriläiskiä.

Olohuoneessa minulla on Natuzzin valaisimet. Sopii hyvin värimaailmaltaan yhteen, vaikka tyyli onkin erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia ideoita, koska en ole suomalaisen designin asiantuntija? Tottakai hankin sellaista, mikä miellyttää omaa silmää, mutta se on nyt vähän vaikeaa koska en tiedä mistä aloittaa.

4: kiitos.

Lisää vinkkejä saa laittaa :)

ap

Vierailija
4/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sua ollenkaan tunne.

t:2

Vierailija
5/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäisin vielä, että osta todella mitä tarvitset. älä designia (tavaraa) vain ostaaksesi designia (tavaraa). kolmonen

Vierailija
6/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäisin vielä, että osta todella mitä tarvitset. älä designia (tavaraa) vain ostaaksesi designia (tavaraa). kolmonen

Vierailija
7/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi että voit kehua sillä vai siksi että tarvitset kotiisi ´jotain uutta ja haluat suosia suomalaista?

Kerro nyt mitä olet vailla, mistä olet haaveillut? Sitten voi ehdottaa jotain. Tyhmä ehdottaa mitään kun ei tiedä tarpeista eikä sun mausta tai muusta kodin sisustuksesta

Vierailija
8/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä etsit, mitä tarvitsisit. Etsitkö designhuonekaluja vai muuta designia. Jos sisustukseen; millainen on sisustuksesi, tyyli, värimaailma? Haluatko ostaa designia keräilläksesi? Jos asettelee kysymyksen hyvin laajaksi siihen on todella vaikea vastata. Tarkenna siis hieman. Suomalaista designia on melkoisesti.

Vierailija
9/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. keittiötyövälineitä, keitto/paistokasareita tai aterimia.

Vierailija
11/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi on itselläni ostoslistalla. Ei pelkästään sen takia, että se on suomalaista designia vaan ennen kaikkea siksi, että se on tarpeellinen, toimiva, innovatiinen ja - minusta - kaunis. Jonkun toisen mielestä se voi olla kamala.

Magisson kakkulapio:

http://www.magisso.com/fi/node/62

Vierailija
12/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kiinnostaisi katsella netissä hienoja juttuja ja tehdä suunnitelmia. Ehkä niitten pohjalta sitten ostopäätöksiä.

Mitä teillä on kotona? Mistä itse tykkäätte? Minä pidän pelkistetystä ja modernista, mutta en tiedä merkkejä enkä suomalaisen designin historiaa. Mutta haluaisin jotain pitkäikäistä ja kaunista. Muusta en tiedä. ap

Vierailija
13/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.finnishdesignshop.fi/designers.php

vaan kiinnostaisi katsella netissä hienoja juttuja ja tehdä suunnitelmia. Ehkä niitten pohjalta sitten ostopäätöksiä.

Mitä teillä on kotona? Mistä itse tykkäätte? Minä pidän pelkistetystä ja modernista, mutta en tiedä merkkejä enkä suomalaisen designin historiaa. Mutta haluaisin jotain pitkäikäistä ja kaunista. Muusta en tiedä. ap

Vierailija
14/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ensiksikin se

1) mitä tarvitset ja

2) sitä, mikä tuottaa silmällesi iloa.

Älä osta mitään turhaan tai vain sen takia, että jollain muulla on.

Vierailija
15/15 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOneen hissit, metsäkoneet ja hammaslääkärin työvälineet, siinä kuin fiskarsin sakset tai Iittalan karahvi. Ehkä kannattaisi miettiä mitä tarvitsee ja siitä tuotteesta ostaa se tyylikkäin/mieleisin tms. vaihtoehto - vaihtoehtoja voi googlettaa ja siten perehtyä erilaisiin esineisiin ja niiden design-arvoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi