Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aikaisin aloit hankkia vauvan varusteita?

Vierailija
26.10.2010 |

Eli tarkoitan, että ostitko vauvalle tarvikkeita jo ennen odotusta tai jos odotusaikana, niin milloin aloitit? Vai hankitko varusteet pääasiassa vasta syntymän jälkeen? Itse olen viikolla 23, enkä ole ostanut muuta kuin kaukalon käytettynä. Muistelisin, että kun odotin esikoistani vuosia sitten, olin tähän mennessä hommannut jo sitä sun tätä. Nyt pidän tarpeettomana hössöttää kuukausikaupalla etukäteen, ehtiihän sitä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan fiksua ostaa esim. rakenneultran jälkeen jo tavaroita hiljakseen. Kaikkea ei kannata jättää ihan loppuun, jos jotain sattuu. Lapsi syntyykin keskosena tms., niin saattaa tulla kiire tavaroiden kanssa...

Vierailija
2/8 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuraskaudesta olen useimmiten sairaalahoidossa, joten silloin ei enää missään kaupoilla rampata. Samoin synnytyksen jälkeen toipumisessa menee mulla tosi pitkään, joten ihan omaksi turvakseni haalin kamat kasaan hyvissä ajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus alesta söpöjä vaaatteita jo ennen kuin oltiin oikeastaan edes aloitettu yrittämään lasta.

Vierailija
4/8 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ois tehnyt mieli ostaa kaikenlaista jo ennen sitä, mutta ajattelin, että lapsen pitää olla elinkykyinen ennen kuin ostan sille mitään, joten vasta sen jälkeen annoin itselleni luvan ostella. Viimeisetkin kamppeet hankin äitiysloman alkupuolella, h36.

Vierailija
5/8 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä eteenpäin sitten täydensin varastoa hiljakseen. Sen takia aloitin aikaisin, että halusin ostaa mahdollisimman paljon tavaroista käytettyinä ja edullisten käytettyjen metsästäminen kirppareilta ja huutonetistä vie tietysti aikaa. Juhannuksen jälkeiset alennusmyynnit halusin myös hyödyntää. Ajattelin, että jos raskauden kanssa käy huonosti, saan aina kamat myytyä eteenpäin melko samaan hintaan mihin ostinkin, kun en juurikaan uutena ostanut.

Vierailija
6/8 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät sovi samaan lauseeseen. Olen sitä mieltä että ne viimetingan tyypit aina hössöttävät. Minulla on aikaa harkita ja pohdiskella valintojani. Olen ajoissa liikkeellä - aina.

Vierailija
7/8 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudessa että en hössötä etukäteen ja kun jouduin sairaalaan rv 28 ja siellä menikin sitten 8 viikkoa niin kaikki jäi laittamatta. . Pääsin kyllä pari kertaa kotiin juttuja laittamaan. Sitten vauvan kanssa hommattiin, mitä hommattiin. Olisi ollut kiva, jos ois ollut kamat etukäteen.

Vierailija
8/8 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiselle aloin ostella heti, kun tulin raskaaksi. Taisi jollain viikolla 30 olla kaikki kasassa. Toista odotan nyt viikolla 27 ja muutaman vaatteen olen ostanut. Esikoiselta on jäänyt iso kasa hyväkuntoista vaatetta ja tämä toinen näillä näkymin samaa sukupuolta esikoisen kanssa. Myös pinnasänky ja turvakaukalo on tallessa. Ainoastaan vaunut tarvitaan. En vaan osaa päättää millaiset.

Tosiaankin tuntuu, että tämä toinen raskaus menee vähemmällä hössöttämisellä ja kamalan nopeasti!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi