Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi HYVÄ statuspäivitys! Aihe vapaa.

Vierailija
26.10.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

statusta pitäis päivittää mutta av-laisten mukaan kaikki päviityksen on jollain tapaa ärsyttäviä tms.

Vierailija
2/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huuda HEP jos tarvitset tytölle koon 104 vaatteita!"

On kivaa kun ihmiset kierrättää pieneksi jääneitä kamppeita. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna en tee mitään sellaista, mitä en oikeasti haluaisi elämässäni tehdä. Päivän jälkeen listaan tähän, mitä arkirutiineitani jätin pois, ja mitä tuli niiden tilalle. Haastan muut tekemään samoin, ja muuttamaan ainoan elämänsä suunnan sinne minne sen oikeasti haluaa matkaavan.

Vierailija
4/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

statusta pitäis päivittää mutta av-laisten mukaan kaikki päviityksen on jollain tapaa ärsyttäviä tms.

Jokaisessa päivityksessä on jonkun mielestä joskus jotain ärsyttävää. Ei silti tartte ottaa itseensä. Minä en tykkää jatkuvista ylisöpöistä sydänpäivityksistä, mutta en minä mene aukomaan päätäni niiden laittajalle, koska on hänen päivityksissään jotain minua kiinnostavaa silti jos kerran niitä luen.

Sama juttu ne askare-sportti-yms. listaukset: jos niitä on jollain jatkuvasti, käy ne rasittamaan. Taas jos joku kertoo tohkeissaan jostain ahkerasta päivästään tai miten tyytyväinen on nyt joihinkin saavutuksiin, ei se ole lainkaan rasittavaa. Ja jälleen, mitäpä se haittaa jos minä niistä vähän arsyynnyn, joskus. :)

Yleensä tykkään kaikenlaisista päivityksistä. Jopa tiheistä (30krt päivässä).

Kivoja voi olla vaikka "jaaha, uusi tyylini on puklutukka!" kirjoittajalla pieni vauva.

Tai "nuppu juoksee henkihieverissä (sydän)" kirjoittajalla koiranpentu.

"ihana kun mies tulee aikaisin tänään kotiin, on ikävä"

"voi kun rakastankin maanantaita.... D:"

"Lontoo (sydän)"

"Olipa kiva lenkki ja lenkkiseura, nyt pitkäkseen ja telkku päälle!"

Ihan mikä vain on yleensä kiva.

Vierailija
5/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon helpompi haukkua muiden hengentuotoksia kuin tehdä jotain itse. ;)

Vierailija
6/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon helpompi haukkua muiden hengentuotoksia kuin tehdä jotain itse. ;)

Minusta tämä olisi (tämän av-keskustelun jälkeen) ihan superhauska:

... lähtee uudella Mersulla Stockalle ostamaan kaviaaria itsetehtyihin vauvansoseisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi