Vinkkaa, mistä edullisesti joulukortti-tarpeet?
Tiimarista olen aikaisempina vuosina ostanut kartongit ja tarrat ym, mutta hintaa niillekin aika paljon tulee. Onko halvempia tapoja tehdä kortteja? Tai edullisempia askarteluliikkeitä?
Kommentit (5)
jämä kankaita, lankoja, vanhoja joulukortteja, laita lapsi maalaamaan sormiväreillä lumiukko, kuusi, tähtiä, tontun pää..... mielikuvitusta peliin vaan :)
tutkit kaappeja mitä löytyy ja käytät mielikuvista.
On ihan pöljää ostaa just jotain Tiimarin "hyvää joulua" tarroja kortteihin, kun sen voi itsekin kirjoittaa. Ja sataa sorttia kallsita askarteluhärveliä.
Kartonkia tietty varmaan tarttee ostaa... Sitä saa usein tarjouksessa joulun alla
kanssa, muuta en juurikaan askartele kuin joulukortit ;)
Lisää vinkkejä saa laittaa!
- Leikkaan talteen kaikki mainokset, joissa kiva kuva ja / tai jämäkkää materiaalia (joka ei kupruile liimatessa). Säästän myös sopivia askartelumateriaaleja esim. saaduista lahjapaketeista tai käyttökelvottomista vaatteistakin.
- Uusiokäytän osan saaduista joulukorteista
- Piirrän kartongille yksinkertaisia kuvia, ja lapset ( 2 ja 3v) värittävät vahaliiduilla (kuusi, tähti, sydän...)
- Viime vuonna leikkasin patjasta pallonmuotoisia paloja, ja lapset painoivat joulupalloja kartongilla. Itse koristelin kultamaalilla :)
- Tiimarissa on isoissa kartongeissa tarjous (olisko ollut 4kpl/2e). Mielestäni ei kallista näin.
en ole vuosiin ostanut tarroja esim, vaan piirrän itse, leikkaan kuvia lehdistä yms. luovuutta peliin ;)