Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nyyttäreistä koulussa?

Vierailija
25.10.2010 |

Pojan luokka viettää Hallowen:ia perjantaina ja heillä on nyyttärit johon jokainen saa tuoda syötävää. Näin luki reissarissa. Ei sen tarkempaa ohjetta, että karkit peperipäällysteisiä tms. Kiva sitten kun 20 mukulaa ronkkii karkkeja samasta kulhosta ja ne samperin taudit leviää.

Mun mielestä nää nyyttärit on suorastaan aika ällöttäviä juuri tuon tartuntavaaran vuoksi. Ja nythän riehuu kaikenmaailman pöpöjä. Katsotaan mitä tautia sairastetaan ensi viikolla... :( Juuri ollaan yhdestä taudista selvitty jotenkuten...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi?

Vierailija
2/8 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun ei tarvitsisi ruokkia mässäilyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tintti-

Vierailija
4/8 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta inhoan sitä, kun jouluviikolla ja kevätjuhlaviikolla on aina noin 3 nyyttärit, eri aineitten tunneilla.

Lapset syö muutenkin liikaa karkkia ja sipsiä ja koulussa vielä pitää mässäillä tällä tavoin.

Vierailija
5/8 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin koulussa, meillä oli nyyttäreitä ja äidit leipoivat kilvan ihania leivonnaisia. Nykyään lapsit tulevat sipsipussit kourassaan, eivätkö suostu antamaan niitä toisille, ettei vaan itse saa vähemmän. Olen kouluavustajana tämän useaan kertaan todistanut.

Vierailija
6/8 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyhhyhhyi! Ihanteellinen leviämispaikka kihomadoillekin.

Toinen mikä ällöttää on ties missä nenänkaivajaperheessä leivotut pullat. Yäk.

Vierailija
7/8 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeks mikä on  reissari

Vierailija
8/8 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunkäyntiavustajana näin monenlaista ratkaisua nyyttäreistä. Jokaikinen ope noudatti kuitenkin sitä sääntöä, ettei luokkaa sotketa. Yhdessä luokassa jouduin annostelemaan valmiiksi paperilautasille ja jakamaan ne sitten lapsille. Mitään riehumista ei sallittu, vaikka muuten oli rentoa. Toisessa luokassa ope halusi säännöstellä , joten herkkuja jätettiin myös tuleville koulupäiville ja niinpä oli pieniä herkutteluhetkiä  ryhmätyöpäivien päätteeksi. 

Osalle lapsia oli vaikeaa käyttäytyä hyvin, jos kotona ei ole neuvottu minkäänlaisia käytöstapoja. Joten ap voi ihan itsensä kanssa miettiä, mistä moinen käsitys lasten  rohmuamisesta on peräisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi