Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poissaolo töistä lapsen kuntoutuksen vuoksi

Vierailija
25.10.2010 |

Hei!

Kysyisin teiltä viisaammat, että mitenkä se nyt menee, kun joudun kerran viikossa lähtemään töistä aikaisemmin lapseni kuntoutuksen vuoksi.

Jos tuon tästä töihin todistuksen, Onko työnantaja velvollinen maksamaan silti kokopäivästä palkan?

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi paljon riippuu työehtosopimuksesta ap:n omalla alalla, laissa ei sairaan lapsen hoidosta tarvitse maksaa palkkaa! -13-

me kaikki muut duunarit joudumme tekemään toisen tyot jne jne jotta hän saa palkallisisa poissa oloja lapsen takia Kukaan meistä ei pakottanut häntä edes tekemään sitä lasta voisisinko minä saada palkallista vapaata toistä vain sen takia että olen nyt tehnyt tuon ja tuon tyot kun he ovat olleet poissa? Miksi minua näin kohdellaan?

Kukaan ei pakota sua pysymään hengissä ja kuluttamaan verovaroin maksettuja palveluita. Noin typerä provo saisi mennä JO.

Vierailija
22/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työajallani mutta minun työaikaani ei mitatakaan tunneissa ja esimiehenä en ole tilivelvollinen kenellekään. Puhelimitse olen toki koko ajan tavoitettavissa ja pidän huolen, että ko. ajankohta on kalenterissani vapaana. Ja joka tapauksessa suurin osa lapsen kuntoutukseen menevästä ajasta (n. 2,5h/vko) menee lapsen kuljettamiseen kuntoutukseen ja takaisin päiväkotiin sekä käytävässä odotteluun lapsen kuntoutuksen ajan.

Omille tuntityöläisilleni sama ei olisi mahdollista; pyrkisin toki järjestämään niin että he töiden puolesta voivat lapsensa kuntoutuksen hoitaa mutta tunnit pitäisi joka tapauksessa "tehdä sisään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 21: minä olen duunari kuten sinäkin, enkä ole rahaa saanut todellakaan poissaolotunneista!!!!!!!!!!!!!!! Kysyin vain, mikä käytänto yleensä on.

Kukaan ei toivo sairasta lasta, joskus vaan niitäkin tähän maailmaan syntyy.

Anteeksi, mutta onko täällä oikeasti näin katkeroituneita ihmisiä? :(

Kyllä mieluummin olisin ihan terveenä lapseni ottanut :(

T.ap

Vierailija
24/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita ja vaadi että lapsesi voisi saada kuntoutusta viikonloppuisin tai aamulla klo 7 jne.

sinun lapsesi ei ole toimiston ongelma

Olen klo 7 jo toissä.

T.ap

Vierailija
25/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kälyistä olettaa, että terapeutit olisivat töissä aamuyöllä... siinä hän ampui niin yli, että paljastui provoksi.

Ilmeisimmin on itsekin samassa tilanteessa.

Vierailija
26/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vain, mikä käytänto yleensä on. Kukaan ei toivo sairasta lasta, joskus vaan niitäkin tähän maailmaan syntyy. Anteeksi, mutta onko täällä oikeasti näin katkeroituneita ihmisiä?

en vain tiedä miksi tuo on minun ongelma

olenhan minäkin oikeutettu elämään, ja en ole kenellekkään mitään velkaa sen takia että heidän lapsi tarvitsee kuntoutusta, maksanhan minä tuon lapsen kuntoutuksen verorahoillani

kysyn vain mitä minä olen velkaa sille tyotoverille joka on poissa. Onko hänen tehtävät nyt minun? Enko minä ole oikeutettu vapaa aikaan, vai pitääks mun uhrata se sen takia että joku toinen lapsen takia tekeekin 35h per viikko sen 40 sijaan mitä minä teen?

En ole katkera, en ollenkaan

mikä on järkevää?

En ole kenellekkään mitään velkaa

jos minusta tuntuu et tyonantaja vaatii minua joustamaan ja tekemään jonkun toisen tyot josta en saa palkkaa, menen muualle.

ehkä tyonantajan pitää sulkea koko osasto kun se tulee liian kalliiksi kun ei loydä ilmaista tyovoimaa. Se ei ole minun ongelma

Vierailija
27/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on sopimuksessa 40h vkossa ei kukaan voi pakottaa ylitoihin?

veroni minäkin maksan.

T.ap

Vierailija
28/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on sopimuksessa 40h vkossa ei kukaan voi pakottaa ylitoihin? veroni minäkin maksan. T.ap

mutta lopulta sinun tyotäsi ei voi jättää tekemättä ja ne jää ryhmän vastuullle

Vierailija
29/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki haluavat että siirron saat, mutta mikään osasto ei halua sua ottaa

Vierailija
30/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kannata tätä ketjua jatkaa vaikka ihan asiaa kysyit. Tuntuu joku eksyneen ihan väärälle sivulle.

Siis täysin ulkopuolinen, asiasta tietämätön vinkuja.

Tsemppiä sulle, ei välitetä tollasista pelleistä!

Kyllä sairas lapsi meillä etusijalla ainakin. Viis noista puheista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi