Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dancesta... miksi Iida ja Pasi eivät joutuneet tanssimaan henkensä edestä?

Vierailija
25.10.2010 |

Ne olivat selvästi huonoimmat, jopa minun täysin kouluttamaton silmäni tajusi sen, että etenkin Idan tekniikka ei vaan riitä. Ja Pasi... minusta hän on enemmän aerobicurheilija kuin taiteilija.

En tajua. Selittäkää miksi niitä äänestettiin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne Sam ja se vaalea tyttö joutuivat siihen. Outoa. Mun mkielestä ne oli tosi tosi hyviä. Kai ihmiset sitten kuitenkin äänesti Iidaa ja Pasia jatkoon. eikös se yleisöäänten perusteella valita pudotusuhkaan joutuvat.

Vierailija
2/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne Sam ja se vaalea tyttö joutuivat siihen. Outoa. Mun mkielestä ne oli tosi tosi hyviä. Kai ihmiset sitten kuitenkin äänesti Iidaa ja Pasia jatkoon. eikös se yleisöäänten perusteella valita pudotusuhkaan joutuvat.

Sam ja Taru siis.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuiskohan siitä, että Sam on "taiteellinen" eikä näytä suomalaiselta. Kun taas Pasi on sellainen suomalainen perus-sähly-hetero?

Vierailija
4/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä muka äänesti. Olin ihan varma että Ida tippuu. Sehän pistää silmään muusta porukasta kilometrin päähän.

Vierailija
5/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pojista tippu ihan väärä, niin kuin tytöistäkin. Iida olis joutanu pois.

Vierailija
6/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi äänestit?

Vierailija
7/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hirmu maskuliininen ja hyvä esiintyjä. Siksi äänestin. Sam on lähinnä naurettava kuminaama -ei nappaa.

Vierailija
8/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hirmu maskuliininen ja hyvä esiintyjä. Siksi äänestin. Sam on lähinnä naurettava kuminaama -ei nappaa.

Periaatteessa tajuan, että on ihan taitava teknisesti, mutta ei ole koskaan joutunut tanssimaan mitään missä joutuisi ilmaisemaan oikeasti jotain tunnetta, kertomaan tarinan tms. Minulla on kuva, että on aika yhden ilmeen ihminen, ei mikään taiteilija. Ja tanssihan siis ON taidelaji- ei urheilua.

Vierailija
9/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei siis ole kauneus-/komeuskilpailu. Mua ihmetyttää nämä, jotka eivät äänestä tanssitaitojen vaan aivan muiden perusteiden mukaan.

Pasi on niin karismaattinen ja seksikäs.Myös hirmu maskuliininen ja hyvä esiintyjä. Siksi äänestin. Sam on lähinnä naurettava kuminaama -ei nappaa.

Vierailija
10/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei siis ole kauneus-/komeuskilpailu. Mua ihmetyttää nämä, jotka eivät äänestä tanssitaitojen vaan aivan muiden perusteiden mukaan.

Pasi on niin karismaattinen ja seksikäs.Myös hirmu maskuliininen ja hyvä esiintyjä. Siksi äänestin. Sam on lähinnä naurettava kuminaama -ei nappaa.

Vierailija
11/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan Sam tuntuu olevan yksipuolinen nykytanssi-ketkula. Eikä hänellä ole lainkaan karismaa. Ei sen oloista tyyppiä voi ottaa vakavasti. Suhtautuu jotenkin vitsillä kaikkeen.

Vierailija
12/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on siellä paljon karismaattisempiakin esiintyjiä. Esim. Markku: hänhän on todella karismaattinen. Karisma tarkoittaa "sitä jotakin" joka saa sinut kiinnittämään ihmiseen huomiota.

Itse en ole Pasin karismaa huomannut.

Vierailija
13/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan Sam tuntuu olevan yksipuolinen nykytanssi-ketkula. Eikä hänellä ole lainkaan karismaa. Ei sen oloista tyyppiä voi ottaa vakavasti. Suhtautuu jotenkin vitsillä kaikkeen.

Ja taitava. Ja persoonallinen.

Vierailija
14/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen karismansa ei minulle avaudu, toisin kuin Pasin.

Vierailija
15/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en näe mitään? Minulle tulee aina mieleen joku sählynpelaaja. En tiedä miksi. (Kertonee paljon, että minusta sähly on maailman mielikuvituksettomin ja ankein laji)

Vierailija
16/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tästä asiasta ihan samaa mieltä :)

Siis miten Pasi on karismaattinen?

Miksi en näe mitään? Minulle tulee aina mieleen joku sählynpelaaja. En tiedä miksi. (Kertonee paljon, että minusta sähly on maailman mielikuvituksettomin ja ankein laji)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi