Morkkis
Olin monen vuoden tauon jälkeen naisseurassa ravintolassa viikonloppuna ja mieltä jäi illasta vaivaamaan eräs asia:
paikalla oli mies,jonka kanssa juttelin lähes koko illan,tunnemme toisemme entuudestaan "pintapuolisesti" .
Mieheni ei voi kyseistä tyyppiä sietää,sillä hän on aiemmin pyytänyt minua "ulos"(ei tiennyt minun olevan naimisissa/suhteessa)ja mieheni tietää asiasta,koska sen hänelle rehellisesti kerroin.
Illan mittaan kerroin miehelle,että hän on mukava,fiksu ja komea kaveri ja,jos tilanne sattuisi olemaan niin,että olisin sinkku,niin tottahan toki olisi mukava katsoa mitä välillämme voisi tapahtuakaan.
Minulla ei todellakaan ole minkäännäköistä aikomusta lähteä nykyisestä suhteestani,koska minulla on asiat aivan mainiosti ja olen suhteessa onnellinen ja tyytyväinen.
Kuitenkin mieleen jäi jonkinasteinen morkkis,vaikka mitään välillämme ei tapahtunutkaan; emme edes tanssineet. Lähtiessäni annoin nopean halauksen ja se siitä.
Onko mulla morkkis turhan takia vai ei??
Kommentit (3)
Ehkä hölmöä, mutta ei sentään ihan morkkiksen arvoinen asia.
Osa sanoo ja tekee paljón pahempaakin ja heidän mielestään varmasti kärsit turhaa morkkista.
Kyllä ihmisten kanssa saa jutella ja heitä saa kehua. Nyt sinä ajattelet miehesi tunteita jotka ovat aivan hänen omalla vastuullaan.