Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti poikaporukalla Tallinnaan.

Vierailija
24.10.2010 |

Mitä kivaa keksisi itselleni täksi illaksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks nainen mun lisäksi, muut miehiä

Vierailija
22/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulemmma ollu pettäny minua, mutta kyseli tarkkaan mitä olin ,sillä aikaa tehnyt. Olin 1ja 3 vuotiaiden kanssa kotona , ei autoa eikä isovanhempia lähellä. Eipä siinä tilantessa tehnyt mieli pettää. Silloin siellä oli kuumaa tavaraa sukkahousut ,ne niitä ostivat ja varmasti antoi ilmaiseksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tosiaan tarkoita automaattisesti vieraisiin / huoriin menoa jos Tallinnassa käy. Kyllä niitä pettämistilaisuuksia on ihan normaalissa arkielämässäkin, että sikäli ei varmaan kenenkään tarvitse Tallinnaan asti vaivautua... Kiva että ap:n mies pääsi reissaamaan poikien kanssa, lastensa siis :)

Vierailija
24/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä ikäisten poikien kaans sinne viroon lähdettiin,voihan olla jo täysikäisiä.Mun edellisen työpaikan pikkujoulut järkättiin laivareisssu tallinnaan ja oltiin yön yli.Meidän pomon tytär ja hänen aviomiehensä ovat myös samassa firmassa ihan tasavertaisina työkavereina jne.Noh,kun päästiin maihin kuka missäkin kunnossa pomon tytär jäi hotelliiin "selviämään" muutaman muun kans ja pomo vei kaikki jotka halus strippi baariin jossa myös mahdollisuus privaattikoppi juttuihin.Enhän minä voi tietää mitä siellä kopissa tapahtu kun pomon vävy eli tytären mies siellä oli mutta aika härskiltä se silloin tuntu mut eihän kukaan "uskaltanu" mitään sanoo.En minäkään ole koskaan sille tyttärelle sitä kertonut.Ja jos joidenkin mielestä mä liiottelen pikku juttua,miksi käskettiin pysymään asiasta hiljaa.??

Vierailija
25/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tosiaan tarkoita automaattisesti vieraisiin / huoriin menoa jos Tallinnassa käy. Kyllä niitä pettämistilaisuuksia on ihan normaalissa arkielämässäkin, että sikäli ei varmaan kenenkään tarvitse Tallinnaan asti vaivautua... Kiva että ap:n mies pääsi reissaamaan poikien kanssa, lastensa siis :)

Talossa koiranpentu jonka takia minä jäin kotiin. Liian pieni vielä hoitoon vietäväksi. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi