Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti poikaporukalla Tallinnaan.

Vierailija
24.10.2010 |

Mitä kivaa keksisi itselleni täksi illaksi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähe baariin bilettään

Vierailija
2/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis menee vieraisiin. Mun ei mene, ainakaan tällä kertaa, 100% varmuudella =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähe baariin bilettään

tosi huono ilta saada kaveria mukaan ja yksin en nyt viitsi.

Vierailija
4/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy useammin, kuin sellaiset, jotka eivät tiedä. 90% tallinnaan matkaavista miehistä käyvät, tai koittavat käydä vieraissa. niin se vaan on. Eli mitäs päästit miehesi lähtemään. saat syyttää vaan itseäsi. kyllä virolainen huora aina kotimaisen äidin voittaa...

ps. olen mies...

Vierailija
5/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. miesvaltaisilla työpaikoilla työskennellyt 15 vuoden ajan, ja totuus on raaka..

Vierailija
6/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy useammin, kuin sellaiset, jotka eivät tiedä. 90% tallinnaan matkaavista miehistä käyvät, tai koittavat käydä vieraissa. niin se vaan on. Eli mitäs päästit miehesi lähtemään. saat syyttää vaan itseäsi. kyllä virolainen huora aina kotimaisen äidin voittaa... ps. olen mies...

Eli satavarma olen ettei vieraissa käy.

ps. kotimainen äiti pesee virolaisen huoran mennen tullen

Vierailija
7/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ne jotka tietää, että puoliso ei käy 100% varmuudella vieraissa

käy useammin, kuin sellaiset, jotka eivät tiedä. 90% tallinnaan matkaavista miehistä käyvät, tai koittavat käydä vieraissa. niin se vaan on. Eli mitäs päästit miehesi lähtemään. saat syyttää vaan itseäsi. kyllä virolainen huora aina kotimaisen äidin voittaa... ps. olen mies...

Vierailija
8/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo 90% kertoo vain omasta taustastasi ja kaveripiiristäsi.

Sanoisin ennemminkin että 10% saattaa suunnitella tai käydä virolaisissa huorissa.

ps. olen mies

Vierailija
9/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mies asuu nykyään virolaisen huoran kanssa, se kun voitti mut mennen tullen. Sama kaveripiirissä. Kotimaiset äidit on jääneet yksin ja niiden ex-miehet kaikki asustaa virolaisen huoran huoraamiskämpässä.

Vierailija
10/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan miehesi ole vienyt lapsia hoitoon reissun ajaksi... On teitä naisia helppo ällyttää. No opithan nyt sinäkin... 90% miehistä käy virossa huorissa, johtuu naisten tasosta, verrattuna kotimaisiin. Ja ennemmin maksaa, kuin nai aina sitä samaa pillua. Vaihtelu virkistää...

ps. olen mies

Vierailija
11/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan miehesi ole vienyt lapsia hoitoon reissun ajaksi... On teitä naisia helppo ällyttää. No opithan nyt sinäkin... 90% miehistä käy virossa huorissa, johtuu naisten tasosta, verrattuna kotimaisiin. Ja ennemmin maksaa, kuin nai aina sitä samaa pillua. Vaihtelu virkistää... ps. olen mies

Ps. Et ole mies, oot rassukka jos edes munia omistat. Onneksi olen miestä valitessani pitänyt riman riittävän korkealla, en ole kaltaisiis repsahtanut

Vierailija
12/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman minua Tallinnaan. Siksiköhän ettei kiusaus yltyisi liian kovaksi?

Vierailija
13/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman minua Tallinnaan. Siksiköhän ettei kiusaus yltyisi liian kovaksi?

mitään kiinnostavaa ilman sinua.

Vierailija
14/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa johtua tälläkin palstalla nähdystä naistyypistä joka kohtelee puolisoaan kuin lasta. Jos jatkuvasti saa kuulla kuinka ei ole tarpeeksi pätevä hoitamaan omaa lastaan, päättämään omista menoistaan(eilen oli ketju missä kysyttiin "annatko miehesi käydä baarissa kavereidensa kanssa" MITÄ HELV..??),ajankäytöstään etc., tekee takuulla mieli olla muualla.

Vierailija
15/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko pedo.

onko tallinnassa käynti yhtäkuin vieraissa käynti tänä päivänä? miks ihmeessä pitää mennä niin kauas, eikö teidän läskimahat saa ilmaiseksi lähempää?

Vierailija
16/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa johtua tälläkin palstalla nähdystä naistyypistä joka kohtelee puolisoaan kuin lasta. Jos jatkuvasti saa kuulla kuinka ei ole tarpeeksi pätevä hoitamaan omaa lastaan, päättämään omista menoistaan(eilen oli ketju missä kysyttiin "annatko miehesi käydä baarissa kavereidensa kanssa" MITÄ HELV..??),ajankäytöstään etc., tekee takuulla mieli olla muualla.

käy virolaisissa huorissa? Vai että tuon yhden mies ei lähde Tallinnaan ilman vaimoaan?

Vierailija
17/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko pedo. onko tallinnassa käynti yhtäkuin vieraissa käynti tänä päivänä? miks ihmeessä pitää mennä niin kauas, eikö teidän läskimahat saa ilmaiseksi lähempää?

joillekin kait myös baarissa käynti on sama kuin vieraissakäynti. Miehiä on niin moneksi.

Vierailija
18/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ku munkin mies lähtis joskus jonnekin miesporukalla, mutta kun ei koskaan :(

Vierailija
19/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maa on paljon muuutakin kuin huorabaareja.Täällä suomessahan ne tosi ammattilaiset on kuiteskin joten ei niitä varten sinne kande lähtee.Muutenkin miks on aina toi asenne et kukaan mies ei käy virossa kuin naisissa?? Mä käyn kerran kuussa virossa ja niillä laivoilla on enemmistö keski-ikäisiä ja vanhoja naisia.

Thaimaan reissusta poikien kans vois ehkä huolestuu jos haluaa.=)

Vierailija
20/25 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ku munkin mies lähtis joskus jonnekin miesporukalla, mutta kun ei koskaan :(