Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tamponia käyttää synnytyksen jälkeen?

Vierailija
24.10.2010 |

Mä vihaan siteitä ja sitä tunnetta, kun jotain valuu alapäästä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh

miksi ei?

Vierailija
2/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alapää ei ollut enää kovin kipeä. Pesin ensin kädet ja alapään ennen tamponon vaihtoa ja poistin sen tarpeeksi usein. En saanut tulehduksia, en myöskään yhdynnöistä ilman kondomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alapää ei ollut enää kovin kipeä. Pesin ensin kädet ja alapään ennen tamponon vaihtoa ja poistin sen tarpeeksi usein. En saanut tulehduksia, en myöskään yhdynnöistä ilman kondomia.

kuinka pitkään jouduit käyttämään siteitä synnytyksen jälkeen?

Vierailija
4/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkitarkastukseen asti. Kait siinä vissiin joku tulehdusriski on, en sen tarkemmin kysellyt.

Eli itse käytin tamponia puolitoista kuukautta synnytyksestä kun ekat menkat tulivat. Pelkkä side ei olisi siihen vuotoon riittänyt vaan tarvittiin tuplasuojaus.

Muutenkaan jälkivuoto ei mulla ollut mitään runsasta. Kaksi päivää synnytyksen jälkeen riitti ihan pikkuhousunsuoja.

Vierailija
5/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vuodon mukana ei enää tullut hyytymiä. Aluksi se voi olla niin runsasta, että ei edes ole hyötyä tamponista. Kun muuttui ohuemmaksi ja haaleammaksi, tamponi oli ihan hyvä. Kannattaa tosiaan suihkuttaa alapäätä huolella joka wc-käynnillä käytti sitten siteitä tai Tampaxia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän