Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja! Mikä mun poskea vaivaa? (hammas/syömättömyys)

Vierailija
24.10.2010 |

Hei! Olen tässä kirjoitellut hammaskivuistani ja syömättömyydestä jo pidemmän aikaa tälle palstalle. Tilanne on nyt seuraavanlainen:

Vasemmalla ylhäällä juurihoidettu hammasta. Nyt hampaaseen vaihdettiin uudet täytteet kun hammas edelleen aristaa. Muut ylähampaat pitäis olla hammaslääkärin mielestä kunnossa.(itse epäilen)

Kävin myös yleislääkärin röntgenissä jossa kuvattiin poskiontelot > ei näy nesteitä. Vasen poski siis kipeä juuri silmän alta. Tuosta kohtaa missä tunuu "poskiluu" sellaiselta pitkulaiselta alueelta. Välillä tuntuu ohimolla ja välillä tuntuu taas lähempänä nenää (missä olisi tuon 4 hampaan juuri lähellä)

Yleislääkäri mietti vaihtoehtona kolmoishermosärkyä, mutta taudin kuva ei täysin vastaa ja passitti neurologille. Itse hiukan epäilen tuota kolmoishermosärkyä koska luin siitä.

Mitä helkkaria mä seuraavaksi teen? Hammaslääkäri, lääkäri vai neurologi?

Kipu on sellasta painon tunnetta poskessa ja välillä vihloo kovempaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis leukaluu? Mulla paljastu heijastekivuksi eli säteili alaleuasta.Outoa on et mulla särkee myös kyseistä juurihoidettua hammasta myös silloin kun on migreeni vaik hampulääkäri sanoo ettei oo mahdolista kun ei oo hermojakaan.Mulla toi koko homma vielä tuli maksaankin melkein 2000 € kun paljastu et alaleuan heijastus aiheutui kun edellinen hammaslääkäri oli poralla osunu hermoon.siis hoitaessan sitä alahammasta.

Vierailija
2/2 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaleuka näkyy koko hammaskuvassa ja sinne ei ole tehty mitään operaatiota...

Munkin toi juurihoidettu hammas on tehty hammaslääkärin (+muiden hammaslääkärien) mukaan todella hyvin, eli saatu putsattua kunnolla ja voitaisiin täyttää lopputäytöllä kohta.

Olen käynyt ehkä sadalla hammaslääkärillä ja lääkärillä... rahaa palaa

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla