Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko luovutetuilla sukusoluilla saada mulattilapsen?

Vierailija
23.10.2010 |

Tuli tässä tylsänä iltana mieleen, että onko mahdollista saada yllättäen mulattilapsi lahjoitetuilla sukusoluilla? Vai kerrotaanko inseminaatiossa, että luovuttaja on musta/aasialainen/latino...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroparithan varmasti valitsevat mahdollisimman "oman näköisen" sukusolunluovuttajan.

Ja muutkin toki voivat toiveensa esittää (siis nämä toiveet liittyvät ulkonäköön: esim. sinisilmäinen, tummahiuksinen..., ei esim. koulutukseen).

Mutta perimä ei tietenkään aina toiveita noudata. On mullakin yksi ruskeasilmäinen lapsi, vaikka toivoin mitä tahansa muuta silmienväriä. Tämän ruskeasilmäisen lapsen sukusolujen lahjoittaja on itse sinisilmäinen, mutta suvussa taitaa ruskeasilmäisyys kulkea. Ei tietenkään lapseni silmien väri oikeasti mitään merkitse, mutta kun toiveen sai esittää, niin sen tein.

Ja huom! tiesittekö muuten sitä, että esim. suomalaislapsista kymmenisen prosenttia luulee isäkseen perheensä miestä, vaikka biologinen "isä" on joku aivan toinen. Ja tässä en tarkoita sukusolujen lahjoitusta vaan syrjähyppyjen hedelmiä. Joten kun puhumme sukumme perimästä, saatamme puhua puutaheinää.

Vierailija
2/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

passiivisagressiivisia tunteita lisääntymään kykeneviä naisia kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne mahdollisimman hyvin vastaavat vastaanottajan ominaisuuksia. Esim. rotu, ihonväri, hiusten ja silmien väri, ruumiinrakenne, pituus jne. Eri asia kai jos itse sanoo, että mikä tahansa käy.

Vierailija
4/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin, että luovuttaja valitaan satunnaisesti

ap

Vierailija
5/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis hirveetä jos munasolun lahjoittajanaisella olis sellainen ruma vartalo jossa tikkujalat, pallovatsa, roikkotissit ja hartiat kuin ladonovi. sellainen miesvartalo. sit vielä huono iho.

kyllä hävettäis jos tytär olis sitten sen näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme