Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla lapsi syntyi lasketun ajan jälkeen!

Vierailija
23.10.2010 |

Suututtiko, kun sinulle jatkuvasti soiteltiin, että "Joko on syntynyt?", "Eikö se jo synny?" ja muita vastaavia puheluita?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soiteltu tommosia. Kaikki joiden asiasta kuulu tietää niin kyllä tiesi että varmasti ilmotan kun lähtö tulee :D

Vierailija
2/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se oli oikeastaan mukavaa! :0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti, kun meni kaksi viikkoa yli lasketun ajan. Ei huvittanut enää käydä missään tai vastata puheluihin. Varsinkin kun kyselyt alkoivat viikko ennen laskettua aikaa..

Vierailija
4/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme lasta syntyneet 40+ jotain :)

Vierailija
5/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehti painoa kertyä lähemmäs 5kg.

Vierailija
6/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä keksi mitään syytä, että tuollaisesta pitäis suuttuakaan.

Vierailija
7/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen itsekkin sortunut samaan. Tosin jos toinen vastaa puhelimeen, niin tiedän ettei vauva ole syntynyt ja lähinnä olen kysellyt, että miten on jaksanut jne..

Vierailija
8/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole keskiverto idiootti av-mamma.

Osasin myös sanoa jo silloin kun laskettua aikaa kyseltiin, että syntyy huhtikuussa, kun laskettu aika oli puolessa välissä kuuta.

Vierailija
9/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsytti vastailla kyselyihin. Mukavaahan se oli, että ystävät ja kaverit ajattelivat minua. Synnytys käynnistettiin 2 viikkoa 2 päivää lasketun ajan jälkeen:-)

Vierailija
10/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun synnytys kesti 40 tuntia, ja kun kukaan ei uskonut että se voi olla niin pitkä, niin puhelin alkoi piristä vuorokauden päästä siitä kun olin lähtenyt laitokselle. Saihan se siellä laukussa piristä kaikessa rauhassa, miehellä vaan oli hermo kireällä koska ihmiset soitti sitten seuraavaksi hänelle.:)

Vierailija
11/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät kyselleet. Kyllähän he tiesivät etät ilmoitus tulee kun syntyy.

Vierailija
12/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen itsekkin sortunut samaan. Tosin jos toinen vastaa puhelimeen, niin tiedän ettei vauva ole syntynyt ja lähinnä olen kysellyt, että miten on jaksanut jne..

Kyllähän sairaalassa saa nykyään puhelimeen puhua, kyllä mulle on kaverit soittaneet ja kyselleet kuulumisia, ja sitten onkin käynyt ilmi, että kah, vauvahan on jo syntynyt, kun ovat syntyneet pari viikkoa ja kuukauden etuaikaa.

Vierailija
13/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken huippu oli anoppi, joka soitteli synnytyssaliinkin, koska oli oltu siellä jo niin kauan. Luuli, että emme aijo ilmoittaa hänelle lapsen synnystä. Kätilö onneksi vastasi aika suorapuheisesti ja anoppi odotteli kiltisti loppuajan.

Vierailija
14/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku ei olisi muutenkin tympinyt, niin sitten vielä oli näitä päivänpiristäjiä, jotka soittivat vaan kauhistellakseen, että eikö se ole vielä syntynyt.

Sitten oli näitä mukavia, jotka varoittelivat, että kohta se kasvaa liian isoksi ja muuta kivaa. Eipä ollut mukavaa odotella yliaikaista vauvaa, ei.

Vierailija
15/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitenkään usko,että niitä kyselyjä vittuilakseen tehtiin. Toistaalta en ole mikään herkkähipiäinen ja juu vatsaano sai koskea ja ihastella, multa saa uteloida tuleeko lisää lapsia ja kaikista raskauksista olen kertonut heti plussattuani

kaikki kolme syntyneet käynnistyksellä 42+2

Vierailija
16/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututti, vaikka lapsi syntyi laskettuna päivänä :D Itseäkin jännitti, ei siinä jaksanut "jokojoko" kyselyitä viikkoja ennen h-hetkeä. Varmaan olisi ottanut pannuun vielä enemmän, jos olisi mennyt yli lasketun ajan. En vastannut puhelimeen muutenkaan enää ärsyttävimmille ;)

"Joko-joko??!!" - "eiköhän me laiteta viesti sitten kun..."

Tai: "joo, olen juuri ponnistamassa tässä, odota vähän" hehe.

Vierailija
17/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika ei pitänytkään paikkaansa. Aikaa korjattiin eteenpäin. Eikä sekään ollut lähelläkään, vaan siitä kahden viikon päästä käynnistettiin.

Aikaa ekasta lasketusta ajasta syntymään meni 27 päivää. Kyllä siinä ajassa ehti aika monta kertaa vastaamaan pettyneisiin kyselyihin.

Toiselle mummoista ajateltiin sanoa; Ai,juu. Syntyi kaksi viikkoa sitten, eikö muistettu ilmoittaa!

Siis ihan kuin oltaisi jätetty jollekin ilmoittamatta...

Vierailija
18/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti ja nauratti. :)

Mutta ehkä eniten otti itseäni päähän, kun pelkäsin suurta vauvaa. Anoppi soitti joka päivä, että onko tuntemuksia, vaikka tiesi, että hän tulisi hoitamaan esikoistamme, kun niitä tuntemuksia tulisi. :) Taisin olla pikkaisen lyhytsanainen.

Vierailija
19/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ystäville ilmoitetaan heti vauvan syntymästä, joten oletus on, että jos vastaa puhelimeen niin vauva ei ole vielä syntynyt. Yksikään ystävistäni ei ole sairaalassa saanut pitää kännyä päällä.

Vierailija
20/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pohjat kyselyissä veti appiukko, joka soitti pari päivää esikoisen lasketun ajan jälkeen ja kysyi, koskas se laskettu aika olikaan. Kun sanoi, että toissapäivänä, hän älähti niin että kuului varmasti naapuriin: "Siis MITÄ? Oli jo? Ja vauva ei ole syntynyt? MITEN SE ON MUKA MAHDOLLISTA?!?!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän