Pohjois-Karjalan odottajat
Hei.
Löytyykö täältä muita odottajia Pohjois-Karjalan alueelta? Itse asun Joensuussa miehenin ja reilun vuoden ikäisen pojan kanssa. Pikkukakkosta odotetaan syntyväksi huhtikuussa. Olisi mukavaa vaihtaa kuulumisia (ja ehkä joskus tavatakin) muiden täällä päin vauvaa odottavien kanssa.
Kommentit (2)
Kiva, että tänne löytyi toinen odottaja :) Meillä on samana vuonna syntyneet lapset, meidän poika on syntynyt 0709. Onko teidän lapset tyttöjä/poikia? Aiotteko selvittää tulevan lapsen sukupuolen? Me ollaan (ainakin tällä hetkellä) sitä mieltä, että ei selvitettäis vauvan sukupuolta etukäteen. Säilyy joku jännitys loppuun asti. Toisaalta helpottaisi hankintojen tekemistä, kun tietäisi kumpi tulossa. Oletko voinut hyvin alkuraskauden vai onko oireita? Minä olen voinut suht hyvin, alussa oli etovaa oloa, mutta ei enää. Oireet on samanlaiset kuin esikosta, joten jos sen perusteella voisi veikata kumpi tulossa niin arvailu olisi helppoa.
täältä lähikunnasta löytyy yksi odottaja :) kolmas lapsi tulossa ja LA toukokuussa.
Meidän lapset on syntyneet 06-ja -09.