Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia hääleikkejä homoilla olisi häissään?

Vierailija
22.10.2010 |

Ja olisiko mieshomojen kaaso mies vai nainen?

Entäs morsiamen ryöstö, mistä ryöstäjät tietää kumpi viedään?

Tämmöötteitä tärkeitä kysymyksiä mä täällä mietiskelen.

Tero

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaten aasinhännän kiinnitys.

Vierailija
2/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi aasin hännän kiinnitykset. Onko homot jotain leikkisiä lapsia kun ene muka leikkii häissä? Taantuuko heteroaviopari 10-vuotiaan tasolle häissään ja alkaa rakentaa legoilla lattialle unelmakotia? Mitä lastenlauluja häissä lauletaan, persuhäissä tietysti niitä lauluja mitä ne vaaliristeilylläänkin.

Miksi nää homovastaiset kuulostaa ihan 10 vuotiaiden sepustuksilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on homovastaisuutta?

Taidat itse nähdä sitä joka paikassa?

Vierailija
4/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homomyönteisyyden vastakohta. Tulee Raamatusta, jos et ole meidän puolella olet meitä vastaan. Tänään ei oikein voi ottaa neutraalisti kantaa homoihin, kiitos kristillisdemokraattien johtajan.

Vierailija
5/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollankohan me mieheni kanssa edes oikeasti nyt naimisissa, kun ei häissä ollut kaasoa, ei ryöstöä eikä yhen ainutta leikkiä, paitsi lapsilla, joita oli melkein kolmannes vieraista?

T heteronainen

Vierailija
6/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero, mutta olen ollut lesbohäissä: lesbohäissä naisen paras ystävä varmaan on kaaso, ja mieshäissä bestmän. So simple? Morsiamen ryöstöä ei ollut noissa häissä missä olin ja ei ole ollut kaikissa heterohäissäkään. Ei taida olla kovin kristillinen tapa ja jos olisi pohjimmiltaan, pappi olisi varmaan sitten se ryöstäjä.

Vierailija
7/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri samaa kirjoittamassa. (3)

Vierailija
8/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi kävelee homohäissä morsiamen puolella alttarille ja kumpi lesbohäissä sulhasen puolella?

Vierailija
9/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollankohan me mieheni kanssa edes oikeasti nyt naimisissa, kun ei häissä ollut kaasoa, ei ryöstöä eikä yhen ainutta leikkiä, paitsi lapsilla, joita oli melkein kolmannes vieraista?

T heteronainen

tuskin ryypättiinkään, eli aika sekundahäät :(

Tero

Vierailija
10/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsian on ryöstetty? Vai kaasoko se on juomamestari?

Vierailija
11/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää nyt rautalangasta kun näitä vinokuvioita ei oikeasti ymmärretä heteropiireissä!

Vierailija
12/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai morsiamenryöstöä enää harjoteta missään? Joku jäänne 60-luvulta ja vielä typerä sellainen. Sulhasenryöstökin oli jossain häissä, yöks.

Miksi häissä edes pitää olla typeriä leikkejä, joihin kukaan ei halua osallistua. Sehän on kahden rakastuneen juhla, miksi sotkea millään typeryyksillä. Juhlavieraat haluavat olla rauhassa, eikä tulla nolatuksi hölmöillä jutuilla.

Vierailija
13/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko yhtään? Mitä sanoo Raamattu kaasojen määrästä? Ja kielarijuttua en allekirjoita homoista enkä heteroista.

Vierailija
14/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jakaa miesvieraat kahteen yhtä isoon joukkoon ja sit ne kilpailee kumpi joukko saa tehtyä pitemmän junan

Vierailija
15/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko yhtään? Mitä sanoo Raamattu kaasojen määrästä? Ja kielarijuttua en allekirjoita homoista enkä heteroista.