Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksipuolista seksiä.

Vierailija
22.10.2010 |

Mitähän pitäisi tehdä kun seksi vaimoni kanssa on varsin yksipuolista? Tarkoitan siis sitä että, minä aina joudun tekemään aloitteet, hieroa ja hyväillä sekä hoitaa muut esileikit. Varsinainen aktikin tapahtuu aina perinteisessä lähetyssaarnaaja-asennossa, jossa hän voi vain maata selällään. Suuseksiä hän ei halua antaa (väittää ettei osaa), joten minä olen siinäkin se ainoa tekevä osapuoli. Hän ilmeisesti kyllä nauttii seksistä ja saa orgasmejakin.

Kyllähän minä tällaisestakin seksistä pidän enemmän kuin olla ilman, mutta on se jotenkin alkanut vaivaamaan. Ja kuten kaikki tietävät, vaivaavat asiat näkyvät sitten omassa kiihotuksessa. Viisari värähtää yhä vastahakoisemmin.

Olen yrittänyt kohteliaasti saada häntä enemmän aktiiviseksi tuloksetta.

Yksi mahdollinen syy voi liittyä jotenkin hänen yleiseen mieskuvaansa (on feministi). Jos nautin seksistä liikaa tai laukean ennen häntä, minua syytetään vain omien seksuaalisten tarpeideni tyydyttämisestä ja itsekkyydestä. Sinänsa ristiriitaista, koska meidän tapauksessa minähän ne joudun aina itse tyydyttämäänkin.

Onko kellään vastaavia kokemuksia ja kenties vinkkejä asiasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka vaihtoon vaan.

Vierailija
2/6 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä keskustelupalstalla ei tunnu olevan kovinkaan syvällisiä ihmisiä. Monet naisetkin ovat heti vaihtamassa miestään väärän kokoisen peniksen yms vuoksi.

On tuo akan vaihtokin kyllä käynyt mielessä, mutten voi tehdä sitä lasteni vuoksi. Toivoin että täältä keskustelupalstalta löytyisi jokin kohtalotoveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin suosittelen. Ja tietoisesti yritä välttää sanoja : joudun, sinä aina.... korosta että "minusta tuntuu"....

Millainen olet muuten arjessa? Siis osallistutko siivoamiseen, lasten kasvatukseen, kaupassa käyntiin? Keitäpä vaikka joku ilta kahveet ja tarjoa vaimolle valmiina. Huomioi ja ohimennen kehu esim. vaatteita. Kosketa tai jopa halaa ohimennen.

Ja tuossa keskustelussa tosiaan korosta, että tykkäät nykysestäkin seksistä (valkoinen valhe), mutta pitäisit myös jos vaimo joskus olisi aktiivisempi. No joo tiedän että tosi hankalaa keskustella asiasta kun on niin herkkä aihe, että helposti toinen osapuoli ottaa syyttelynä. Siis kuulee sieltä ne, että minä aina ja sinä et koskaan -jutut...

Vierailija
4/6 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkeen, eli siivoamiseen, lastenhoitoon ja ruuanlaittoon osallistun kyllä erittäin paljon. Joskus jopa epämiehekkään paljon.

Tuo mainitsemasi kehuminen on tainnut jäädä aika vähälle. Siihen vois panostaa.

Koskettaminen ja halaaminen onkin jo vaikeampi juttu, koska minua alkaa aina haluttamaan liikaa ja pilaan koko jutun. Pitäis ehkä masturboida itsensä riekaleiksi ja yrittää sen jälkeen.

Vierailija
5/6 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä samankaltaisia kokemuksia molemmin puolin. Helposti sitä urautuu ja toistaa samaa kaavaa. Rutiinin rikkominen saattaa auttaa, pienikin muutos voi saada pyörän pyörähtämään. Tee vaikka itse esileikkijuttuja eri järjestyksessä tai eri asennossa kuin yleensä. Se on ihanaa jos saa lapset yökylään johonkin, silloin on aikaa olla yhdessä ja on rauha esimerkiksi keskustella ihan kunnolla. Eikä sitä keskustelua eikä paljon muutakaan meinaa edes syntyä ennen kuin sitten toisena päivänä melkein viime tingassa.

Mitä vaimosi haluaisi, mikä häntä kiihottaisi tai innostaisi? Suuseksiäkin voi opetella vaikkei heti osaakaan.

Vierailija
6/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkeen, eli siivoamiseen, lastenhoitoon ja ruuanlaittoon osallistun kyllä erittäin paljon. Joskus jopa epämiehekkään paljon.

Eipä tällä olekaan mitään merkitystä seksin kanssa. Jotkut naiset pitävät kotitöitä kiristyskeinona, että saisivat miehetkin jotain tekemään. Jos nainen alkaa puhumaan seksistä ja kotitöistä samassa lauseessa, teidänn suhde alkaa olla loppusuoralla.

M34