Ticket-haalari Elloksesta - käytettyjen ostajat huomio
Hei,
Olen aina tähän saakka ostanut Reimatecin lapselleni. Täällä on ollut paljon näitä Ticket-faneja. Tilasin sitten ticketin lapselle Elloksesta käyttäen -50 % koodia ja hinnaksi tuli 65,20 eur postikuluineen.
Muistakaa tämä käytettyjen ostajat, kun maksatte käytetystä puvusta 75 euroa. Täällä moni mamma hehkuttaa kuinka loistava jälleenmyyntiarvo Ticketillä on, että saa enemmän kuin on itse maksanut.
Itse en myy vanhoja lastenvaatteita vaan annan ne jollekin.
Kommentit (19)
Ticketistä puheen ollen... Minä ostin aiemmin Ticketiä lapsille. Ajattelin, että laatumerkki.
Ostin Uffo-välikausihaalarin lapselleni ja meni toinen lahje monelle reiälle ja saumat ihan kulahtaneeksi alle kolmen viikon käytön ja yhden pesun jälkeen. Reklamaatioon (ja haalari heillä tutkittavana viikkoja) sain paikkalapun ja vinkin, että lapsen arki on mielekkäämpää, kun sillä on oikean kokoinen ulkohaalari... ;) Ja haalari siis oli kyllä ihan oikean kokoinen. Täsät lähtien en tuota merkkiä osta, kiitti vaan!
Ne talvihaalarit on kestävää ja liukasta kangasta, pitävät vettä, mutta kovin tiukat hihan ja lahkeensuut, tulee aina tuskanhiki pukiessa äidille =D
Ja ps jokainenhan voi mennä aleille, ei kai niitä alesta ostettuja tarvi seuraavalle lahjoittaa. Jos minä maksan vaatteista, en niitä ilmaiseksi poiskaan anna...
Huutiksessa mammat huutaa joskus sokeena ticketistä aivan liikaa.
Pitäisi muistaa,että on nyt myös olemassa "halpaversio tickettejä"; esim Hullujen päivien ticketit ja ehkä myös elloksen ticketit!
Ainakaan HP tickettien ominaisuudet eivät ole yhtä hyviä kuin kunnon tickettien.
Rehelliset ihmiset kertovat huutiksessa mikä on kyseessä,hp versio vai oikea...tai no monethan jo tunistavat ne väreistä.
Elloksen yksivärisistä ticketeistä jäi vähän epäselvä kuva olivatko sitten vettäpitäviä vai ei.
itse ainakin painoin värit mieleeni enkä mene huutiksesta sellaisia ostamaan!
ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa..
meillä oli yhden talven kaikilla. Kova kangas, tiukat kädentiet ja jalantiet, huono pukea. En tykkää.Kai ne on nyt in kun niistä on blogattu niin paljon ;D
Eihän sen käytetyn arvo ole riippuvainen siitä mitä siitä on alunperin maksettu.
Hei,
Olen aina tähän saakka ostanut Reimatecin lapselleni. Täällä on ollut paljon näitä Ticket-faneja. Tilasin sitten ticketin lapselle Elloksesta käyttäen -50 % koodia ja hinnaksi tuli 65,20 eur postikuluineen.
Muistakaa tämä käytettyjen ostajat, kun maksatte käytetystä puvusta 75 euroa. Täällä moni mamma hehkuttaa kuinka loistava jälleenmyyntiarvo Ticketillä on, että saa enemmän kuin on itse maksanut.
Itse en myy vanhoja lastenvaatteita vaan annan ne jollekin.
Jos itse ostin 120e puvun uutena 45e niin miksi en saisi siitäpyytää vaikka 60e? Onhan sesiltikin edullisempi kuin kaupan vastaava.
Kummallinen ajatus.
Ja kai käytetyn haalarin hinta riippuu kunnosta eikä siitä mitä edellinen ostaja on siitä maksanut?
Ja hienoa että annat tarpeettomat vaatteet ilmaiseksi pois, olet varmaan hyvä ihminen. Minä myyn huonommat kirppiksellä ja paremmat huutiksessa.
20 euroo maksaisin korkeintaan. otan kyllä kaikki uutena.
Pakko oli tulla kommentoimaan tätä ticket-vouhotusta. Eihän lasten haalari ole sijoitus jonka arvo vaan käytettynä nousee. Haloo ticket-jälleenmyyjämammat.
Juu ja minäkään en olisi itse valmis maksamaan käytetystä haalarista, sen takia annan ne kiertoon muuten.
t ap
kerron rehellisesti kunnosta ja huutajat päättävät mitä maksavat. Ja on kai sieltä joku ostanut ihan normihinnallakin.
Kertaakaan ei ole ostajalla olut valittamista eli ollaan kaikki kauppoihin tyytyväisiä.
eikö ole taivaan sama, mitä kukakin kakaralleen pukee, ketä kiinnostaa?
Pakko oli tulla kommentoimaan tätä ticket-vouhotusta. Eihän lasten haalari ole sijoitus jonka arvo vaan käytettynä nousee. Haloo ticket-jälleenmyyjämammat.
Juu ja minäkään en olisi itse valmis maksamaan käytetystä haalarista, sen takia annan ne kiertoon muuten.
t ap
sinä miten haluat. Itse myyn pois käytetyt vaatteet aina kalliimmalla mitä itse olen maksanut. Ja hyvin on käynyt kaupaksi! Niillä rahoilla ostan taas uutta. Mulla ei ole varaa ilmaiseksi antaa vaatteita.
on "pääsylippu taivaaseen". En uutena enkä käytettynä.
Itsekin olen ostanut hyväkuntoisia haalareita niin kirpputorilta kuin huutiksestakin.En ymmärrä miksi sinua haittaa?
eikä toista tule! Hihansuut ikävät.
Täältä saa alennuskoodeja vaikka mihin :)
ja saaja myy kalliimmalla