Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko B75 rintaliivejä käyttävä nainen elää ihan normaalielämää?

Vierailija
22.10.2010 |

Miten pitää ottaa rinnat huomioon arjessa? Miten tukea B75 ystävää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse minkäänlaista tukea.

T. B75 rinnat omaava nainen

Vierailija
2/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mieluummin tueksi jollekin tosi isorintaiselle :) Selkähän heillä tulee kipeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse minkäänlaista tukea.

Vierailija
4/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tukea ystävältä en tähän tarvi.

T. se B75

Vierailija
5/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu hänelle hänen rinnoistaan, ellei hän itse ota asiaa esille. Jos sinulla on mielettömät melonit, niin jos haluat olla tosiystävä, niin teippaat ne mahdollisimman litteiksi ennen tapaamisianne. Hauku kaikki vastaantulevat isorintaiset lyttyyn. Sano sopivin väliajoin, että pieni on kaunista.

Vierailija
6/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tukea ystävältä en tähän tarvi.

T. se B75

Vierailija
7/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen jäljiltä. Enkä ole vielä missään tukiryhmässä mukana. Pitäiskö perustaa.

Vierailija
8/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän B75-ystävän kanssa reissuun, niin mitenkähän sujuu... kun siellä uimarannalla ollaan bikineissä, niin miten kestää se tuijotus ja säälivät katseet? Pitäisikö varmuuden vuoksi ottaa ystävälle mukaan joku kaapu, jonka alle voi suojautua? Hän on rakas ystäväni kaikesta huolimatta. ap

Vierailija
9/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu hänelle hänen rinnoistaan, ellei hän itse ota asiaa esille. Jos sinulla on mielettömät melonit, niin jos haluat olla tosiystävä, niin teippaat ne mahdollisimman litteiksi ennen tapaamisianne. Hauku kaikki vastaantulevat isorintaiset lyttyyn. Sano sopivin väliajoin, että pieni on kaunista.

Vierailija
10/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tästähän saa Kela-korvaukset on niin vakava asia.

Vierailija
11/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on A/B 80/85. Tavallan olet oikeassa, minua ahdistaisi kovasti, jos käyttäisin B75-liivejä ihan siksi, että ne olisivat liian tiukat. Normaalielämä voisi olla huomattavasti hankalampaa, jos puristaisi.

(80 on ihan oikeasti minulle sopiva ympärys, pituutta on 177 ja aika leveä rintakehä)

Vierailija
12/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän B75-ystävän kanssa reissuun, niin mitenkähän sujuu... kun siellä uimarannalla ollaan bikineissä, niin miten kestää se tuijotus ja säälivät katseet?

Mieti jo etukäteen että ne miehet katsoo sen kaverin kiinteitä rintoja eikä sinun riippareita... asennoidu oikein niin matka menee ihan hyvin!

*voimahaleja*

Vierailija
13/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on A/B 80/85. Tavallan olet oikeassa, minua ahdistaisi kovasti, jos käyttäisin B75-liivejä ihan siksi, että ne olisivat liian tiukat. Normaalielämä voisi olla huomattavasti hankalampaa, jos puristaisi.

toi 75 on yksinkertaisesti liian tiukka vaikka kuinka uskottelen että vielä joskus ne kalliit pitsihörhelöt minulle menee... Onneksi liiviliikkeistä saa hyvää palvelua ja löytää sen oikean koon.

Vierailija
14/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla niin helposti muunnettavissa vitsiketjuksi. Huumori ei oikein aukea kaikille ja jollekin oikeasti saattaa olla vakava paikka rintsikan koko. Kokeile ap jotain toista. Se synnytyslakki näytti toimivan.

Vierailija
15/15 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun elämä oli entisten B75 kanssa tukalaa kun alkoivat niin pahasti puristaa ja tissit ei halunneet kupeissaan kestää. Nyt minulla on isommat liivit ja elämä hymyilee ja sosiaaliset suhteet kukoistaa..