G: Siivoaako teidän perheessä tänä
viikonloppuna mies, vaimo tai molemmat yhdessä?
Meillä isäntä aloitti putsaamisen kun mä lähdin töihin, tulen sitten siistiin kotiin. Pitää varmaan olla tyytyväinen tähän päivään...
Kommentit (11)
Itse tein viikkosiivousta jo eilen. Mies ehkä siivoa omaa askartelutilaansa kellarissa mutta lapset meillä siivoaa yläkerran tänään. Omat makuuhuoneensa, aulatilan ja kylpyhuoneen.Ovat 12v ja 15v.
Muuten ei perheellä olis just lainkaan yhteistä aikaa. Ulkoistettiin homma ja pelittää hienosti. Ylläpitosiivoukset tehdään yhdessä.
ja pyydän lapsia auttamaan, josta kiukuttelevat, että AINA joutuvat tekemään KAIKEN! Ja kuinka olisi muuta just silloin. Kysymyksessä 9ja7v. 3v auttaa vielä mielellään.
Kun mies herää, ei se edes huomaa, että on siivottu ja alkaa levittää tavaroita surutta.
Jos mä en siivoais, meillä ei kukaan muukaan siivoaisi ja paskaan hukuttais aika pian.
tänään leivon pullaa ja suolaisen piirakan. Mies on ollut tyomatkalla muutaman päivän ja on kiva kun tulee kotiin :)
Siivooja on tällä hetkellä tekemässä viikkosiivouksemme. On tosiaan kiva mennä kotiin, kun paikat kiiltää puhtauttaan. Eilen illalla molemmat laitoimme tavaroita paikoilleen yms.
ja pyydän lapsia auttamaan, josta kiukuttelevat, että AINA joutuvat tekemään KAIKEN! Ja kuinka olisi muuta just silloin. Kysymyksessä 9ja7v. 3v auttaa vielä mielellään.
Kun mies herää, ei se edes huomaa, että on siivottu ja alkaa levittää tavaroita surutta.Jos mä en siivoais, meillä ei kukaan muukaan siivoaisi ja paskaan hukuttais aika pian.
Mä hommasin ison laatikon ja nostelin miehen tavarat siihen. Siis kaiken mitä levitteli omiaan ympäri huushollia.
Kyllä se pikkuhiljaa tajusi, kun alkoi esim. puhtaat vaatteet kaapista huveta. Minä pesen pyykkikorissa olevat pyykit nimittäin, en makkarin lattialla pyöriviä. Ja toinen oli työpaperit...kun se niitä sieltä hikisukkien seasta kaiveli, alkoi raksuttamaan, että se työpisteen hylly olis fiksumpi paikka.
Tekee niin paljon töitä, että en kehtaa kovin paljon kiusata. On luonteeltaan sotkuinen ihminen ja tiesin sen hänet ottaessani, joten ei paranis valittaa. Olen vielä kotona,mutta kun palaan töihin, vaadin mieheltäkin siivoamista, minkä tiedän häntä stressaavan kovasti. Edellisen työjaksoni aikana mies oli ihan loppu. On kuitenkin kiltti mies eikä halua pahaa, on vaan jokseenkin ärsyttävää, kun ei näe epäjärjestystä ympärillään.
t. sen sotkevan vaimo
Jos meillä siivottaisiin miehen tahtiin niin se tapahtuisi kerran kuukaudessa =D Miehestä kun on turha siivota kovinkaan usein. Mä mieluummin olen siistissä kodissa.
Viikkosiivous on meillä miehen aluetta, ja jos hän haluaa ulkoistaa sen niin kyllähän se sopii. Itse en siivoa, vaan laitan ruoat ja hoidan pyykit.
Meilläkin kävi ennen siivooja, mutta työn jälki oli niin surkeaa, että katsottiin parhaaksi siivota itse.
kerätään yhdessä lelut ja vaatteet, lapset imuroi.