Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: AV:n sinulle langettamat tuomiot (ov)

Vierailija
20.10.2010 |

Kerätäänpä asioita, joita et tiennyt tekeväsi väärin ennen kuin eksyit av:lle ja jotka aiheuttavat nykyään sinulle paranoidisuutta hengitysvaikeuksineen. Tähän lähdetään nyt pilke silmäkulmassa liikenteeseen :).. (ainakin hetkeksi)

Minä sain av:n myötä tietää olevani "Hajupommi", joka aiheuttaa suunnatonta tuskaa herkkänenäisille ihmisille, sillä käytän hajustettuja pesuaineita. Toisaalta en myöskään ihan joka päivä välttämättä käy suihkussa, joten haisen talille ja hielle kilometrin päähän.

Myös pukiessani Plain Rain- setin lapselleni mietin, että olen liittänyt lapseni tietämättäni johonkin lahkoon pukua ostaessani..Tämä tuli minulle suurena shokkina, koska on ehdottomasti ollut monipuolisin hankinta lasten ulkoiluvaatteissa ja meillä on aina oikean kokoinen setti naulakossa.

Minut kivitetään todennäköisesti verille talvella kun puen Ticketin haalarin lapsen päälle. Onneksi lapsellani on sentään "lippu taivaaseen"...Itse sitten joudun helvettiin, koska erosin kirkosta jo vuosia sitten. No, jokatapauksessa lapseni joutuu ls:n piiriin, koska joutuu ongelmiin ala-asteella jo merkkitietoisena ja kurittomana pikku-pimuna (merkkihaalarin ostava äiti ei oikeasti välitä lapsestaan ja kasvattaa siitä materialistin).

Kohtelen lapsiani kaltoin antaessani heidän silloin tällöin maistaa FunLightia...ja toisaalta Mehukattia.. Ja annan lasteni joskus nauttia elämässä ja syödä pari karkkia ja keksiä.

En myöskään "kestoile" (luoja mut vihaan tuota sanaa), joten jätän jättimäisen hiilijalanjäljen jälkeeni, enkä lue orjallisesti jokaikisen paketin tuoteselostuksia kaupassa läpi ja ostan halvinta ruokaa ajattelematta maapalloa. En myöskään boikotoi H&M:aa ja muita riistofirmoja, koska pidän kovasti heidän lastenvaatteistaan. Olen paska ihminen.

Puhumattakaan siitä että yh:na (vailla minkäänlaista tukiverkkoa), olen lusmuilija ja itsekäs, koska esikoiseni on parina pvänä viikossa muutaman tunnin hoidossa jolloin saan hiukan hengähtää vauvan kanssa. Vien tyrannimaisesti paikan joltakkin kunnon kansalaiselta, joka käy töissä. Sekään ei käy, että palaan äitiyslomieni jälkeen heti töihin (jotta paikka ei "turhaan" ole varattuna lapsilleni päivähoidossa), koska lapset traumatisoituvat mennessään niin nuorina hoitoon.

Aatella, ja ennen av:ta vielä kuvittelin olevani hyvä äiti :)))

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen akateeminen opettaja

- lapsellani on Reimatecit

- ostan vaatteita myös kirppiksiltä

- juon alkoholia lapsen nähden

- käytän hajustettua pesuainetta

- en käy joka päivä suihkussa

- lapseni meni alle kolmevuotiaana päiväkotiin

- käytän pääasiassa luomutuotteita

- asumme Helsingissä kerrostalossa

- synnytin lapsen vasta viikolla 42

- olen liian vanha kaikin tavoin

- meiltä löytyy Kivi-tuikkukuppeja, Mariskooleja sekä Muumi-mukeja

- imetin lastani öisinkin, vaikka hän oli jo yli 6 kuukautta

- lapsi nukkuu usein vieressämme

Tarvitseeko sanoa enempää?

T. toivoton tapaus

Vierailija
2/58 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri koska molemmat lapset syntyivät pelkosektiolla. Niin tyhmä, ettei niin tyhmää voi kuulemma olla olemassakaan koska koen ongelmalliseksi päästä vauvan ja taaperon kanssa ulkoilemaan varsinkin talvella kaikkien pukemishärdellien, syöttämisten, porttien, rappujen ja vaunujen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-minusta täällä saa kysyä esim. 6kk vanhojen vauvojen mittoja, ilman että kyseessä on paremmuuskilpailu -> olen siis pahin mahdollinen vertailija joka aina kerskailen lasteni paremmuudella

-5v lapseni jäi päiväkodista pois, kun meille syntyi vauva-> siis lapsestani ei tule koskaan mitään, koska hän ei saa virikkeitä eikä tapaa koskaan muita lapsia

-minusta on kiva käyttää tyttövauvalla vaaleanpunaistakin-> korostan siis liikaa sukupuolirooleja ja lapseni on tuhoon tuomittu

-imuroin joka toinen päivä -> kunnon ihminen imuroi korkeintaa kerran viikossa, tyhmä siis

-imetän missä vaan->sitähän ei voi tehdä piilossa vaan olen irstas julki-imettäjä

-lapseni on 11kk ja saa yöllä rintaa ja saa nukkua vieressä-> olen hörhö ja liian kiinni vauvassa, lapsi parka, ei tule pärjäämään tässä maailmassa ripustautuvan äidin takia

-pidän anoppiani ihan tavallisena, hän ei siis herätä minussa valtavia kielteisiä tunteita ja annan hänen lastenhoito-ohjeidensa mennä välillä toisesta korvasta ulos, enkä saa niistä kauheita raivareita ->olen varmaankin tunnevammainen, koska anoppihan on maailman tyhmin ihminen ja hänen neuvonsa pitää aiheuttaa tunnemyrskyn

Nämä tällä erää tuli mieleeni, Lisääkin tyhmyyksiä varmaan tulee tehtyä.

Vierailija
4/58 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen vienyt molemmat lapseni hoitoon heidan ollessaan 6kk.

- 3v esikoinen oli saannollisesti hoidossa sina aikana kun mina olin kotona vauvan kanssa.

Enempaa syntejani minun ei tarvitse edes kertoa, silla saan takuuvarman kivitystuomion jo naista.

No olkoon viela yksi..

-juon alkoholia lasten nahden VIIKOTTAIN!

Vierailija
5/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kun kommentoin johonkin lapsiasiaan, mulle sanotaan, että toivottavasti sinä et ikinä saa yhtään lasta.

kiäh kiäh, ne halua enää yhtään, on jo viis.

Vierailija
6/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski, siis oikein superläski, suorastaan ihrakasa, koska painan 100 kiloa ja tästä syystä mieheni inhoaa minua, emmekä voi harrastaa seksiä, ja mieheni pettää minua takuulla jonkun laihan naisen kanssa.

Hiasen myöskin kilometrien päähän, syystä, että peseydyn vain joka toinen päivä, lisäksi käytän hajustettuja pesuaineita joten aiheutan kanssakulkijoille harva se päivä hengenahdistuskohtauksen.

Ostan vääriä tuotteita kaupasta, väärissä pusseissa ja syömme maailman epäterveellisimmin, koska en metsästä riistaa itse, enkä tee kaikkea ruokaa itse alusta loppuun.

Jne. jne. listaa voisi jatkaa loputtomiin. Olen täydellinen junttiluuseri, joka pitäis lopettaa, tän olen todennut tällä palstalla.

Vierailija
7/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rääkkään lastani pitämällä häntä nälässä, sillä en anna pikku herkkusuuni täyttää vatsaansa pullalla ja muilla herkuilla milloin sattuu, vaan pidän kiinni ruoka-ajoista, ja herkkujakin saa vain jos on syönyt kunnolla ruokaa.

Olen kuulemma myös snobi ym. sillä lapsellani on Reimatecit. Ehkä syntiä tosin lieventää se, että ne on saatu käytettyinä.

Vierailija
8/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuitenkin muutamia:

-olen hajupommi samoin perustein kuin ap

-en harrasta lainkaan ns. merkkivaatteita lapseni ulkovaatteissa, joten ressukka varmaan syrjäytyy

-poikani kärsii suunnattomasti, kun ei saa leikkiä aidonnäköisillä aseilla

-olen takuuvarmasti alkoholisti kahdestakin syystä; olen saanut alaikäisenä alkoholia vanhemmiltani ja juon alkoholia lähes viikottain

-olen kylmä ihminen mm. siksi, että tekisin abortin mikäli tulisin raskaaksi

-lapseni on taatusti kärsinyt yksilö monellakin tapaa, koska häntä ei ole täysimetetty kuin muutaman viikon

-lapseni kärsii myös, koska meillä on karkkipäivä; yhtäältä tämä tuhoaa lapseni hampaat ja terveyden, mutta toisaalta tämä taas ajaa lapsen vääristyneeseen suhteeseen herkkujen kanssa, koska tämä on niin säännönmukaista ja rajoitettua

-olen huono äiti koska tupakoin, join alkoholia ja söin maksalaatikkoa ja graavilohta raskausaikana (alkoa juodessani en tosin tiennyt raskaudestani)

-lapseni kärsii, koska hän on ainoa lapsi

Nämä nyt näin ensialkuun :D

Vierailija
9/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkkis ja lapsistani tulee alkkiksia myös

Vierailija
10/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani on rumat nimet...

En osaa ruokkia heitä oikealla tavalla.(Syömme joskus pizzaa ja valmis ruokia)

Käytän hajullista pyykinpesuainetta.

Käytän kertakäyttövaippoja.

jne...

Vierailija
11/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisen kuin rankkitynnyri, sillä en käy suihkussa joka päivä.

Kotona on epäsiistiä ja haisee pahalle, koska emme vaihda lakanoita joka viikko vaan tarpeen mukaan.

Ne lakanat ovatkin sitten ihan kammottavat, sillä nukun alasti joten petivaatteet ovat täynnä vaginaalisia eritteitä ja häpykarvoja.

Olen huono ihminen koska minulla ei ole lapsia, vain lapset kasvattavat kärsivällisyyttä, empatiaa yms. Olen itsekäs, rahat shoppailuun tuhlaava ja kylmä ihminen.

Olen liian vanha tulemaan äidiksi ekaa kertaa, kun ikää on jo 32 vuotta, eli en jaksaisi vauva-aikaa.

Vierailija
12/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muutamia syntejä nyt tulee mieleen:

-meillä on Muumi-mukeja, mikä ihme oikein luulen olevani?

-meillä on myös Kivi-tuikkuja, juntti siis

-poikani ei leiki "örkeillä", luulen siis poikani olevan täydellinen av-mamman lapsi, vaikka hän todellisuudessa on tyttömäinen

-yhdellä lapsistani on lähiönimi, olen siis wt-ihminen

-meillä ei ole roskista vessassa, siis ei mitään hygieniaa

-mieheni tulot eivät ole yli 6000€/kk, oikeasti meillä ei saisi olla yhtään lasta, ettei vaan sossun luukulle jouduta

-asumme uudessa talossa, miten meillä voi olla varaa? Asuntokupla kyllä puhkeaa ihan kohta ja mihinkäs sitten talomme myymme?

-katson BB:tä telkkarista, olen siis sivistymätön idiootti vailla koulutusta

-täysimetin vauvaa 6kk, aika hyvä ihminen siis, mutta luulen varmaan olevani jotain, koska imetys sujuu helposti, ainakin tuomitsen korvike-äidit

-vauva täytti jo 1v, olen siis taapero-imettäjä, maailman alinta kastia, lapsen ei kuulu kävellä tissille!!

-käymme Mäkkärissä toisinaan, syön siis sontaa ja syötän sitä lapsillenikin

Vierailija
13/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin vanha ( 38v ), että mun täytyy pitää suuni kiinni kaikesta, mikä liittyy lapsiin ja elämään ylipäätään. Miehistä en saa puhua mitään, koska olen - taaskin - liian vanha ja minut kutenkin kohta vaihdetaan nuorempaan.

Olen myös idioottijuntti, josta lasten nimissä olisi pitänyt pitäis päästää ilmat pihalle jo lapsensaantia aiemmin - syy: en hallitse ( auttavan ruotisin ja venäjän ) englannin lisäksi muita vieraita kieliä. Lapsen ei kuulemma tarvitsisi joutua kärsimään tälläisestä vähämielisestä vanhemmasta.

Että tollasta pientä ja kivaa:DDD

Vierailija
14/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sitte mukava kuulla etten ole syntilistani kanssa yksin :)))

MorreD, unohdin vallan tuon suurimman syntini, jonka mainitsit; en ole imettänyt kumpaakaan lastani paria viikkoa kauempaa (minusta riippumattomista syistä..tosin minun olisi kai pitänyt uhmata terveydenhoitajan ohjeita). Ja se abortti nuoruudessani...minun pitäisi av:n mukaan katua sitä lopun elämäni anteeksiantoa anellen...no helvettiin tästä joutaa kuitenkin, niin turhapa tuo o_O

Vierailija
15/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Käytämme kertakäyttövaippoja

-piltit yms. käytössä

-merkittömiä vaatteita

-pukeudun kuin teini-- olen kolmekymppinen

-poltan tupakkaa, myös raskaus aikana muutaman

-haisen

-juon alkoholia lasten nähden

-lapsen sänky on ikkunan alla

-vanhempien sänky olohuoneessa

-syömme karkkia

-ostamme eineksiä

-istun koneella kun lapset leikkii vieressä

-opetan taaperoa katsomaan lastenohjelmia

Vierailija
16/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Käytämme kertakäyttövaippoja -piltit yms. käytössä -merkittömiä vaatteita -pukeudun kuin teini-- olen kolmekymppinen -poltan tupakkaa, myös raskaus aikana muutaman -haisen -juon alkoholia lasten nähden -lapsen sänky on ikkunan alla -vanhempien sänky olohuoneessa -syömme karkkia -ostamme eineksiä -istun koneella kun lapset leikkii vieressä -opetan taaperoa katsomaan lastenohjelmia

Vierailija
17/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku nythän olet muodikas,kun et kuulu kirkkoon! ja vieläpä homo-ystävällinen! toisin kuin minä,kuka ei eroo.

Vierailija
18/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajattelematon äiti koska lapsillani on niin pienet ikäerot (neljän vuoden sisään kolme lasta).

Olen myös huono äiti kun lapsemme yökyläilevät jommassa kummassa mummolassa kerran kuukaudessa.

Minä myös haisen. Ja Meillä lapset kuolevat nuorina vaikka mihin tauteihin koska olen imettänyt kaikkia vain kaksi kuukautta ja meillä syödään usein valmisruokaa.

Ja minäkin olen selvästi tuleva alkoholisti kun olen vanhempieni kanssa ensimmäiset alkoholini nauttinut.

Niin ja sen sijaan että olisin vain yksinkertaisesti sitä mieltä että uimahalleissa on syystä omat puolet naisille ja miehille, olenkin oikeasti peniskateellinen, suorastaan pelkään poikien seisovia pippeleitä, kun yritän olla sitä mieltä että tuollainen tilanne on kiusallinen jo asioita tiedostavalle nuorelle tytölle.

Ai niin, ja olen kristitty. Fuck.

Vierailija
19/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä vedet silmissä näille viesteille, ihan huippuja!! :D (...ja samaan aikaan lapseni ovat oman onnensa nojassa leikkimässä, kun äiti istuu vaan koneella. Raukkaparat).

Juu mun lapsilla on kanssa rumat nimet (löytyivät "kamalimmat lastennimet"- listasta).

Mutta asummekin vuokralla kerrostalossa, joka luokittelee meidät yhteiskunnan alimmaksi kastiin kuuluviksi, joten nimillä ei sinänsä merkitystä. Olen muutenkin täydellisesti epäonnistunut elämässä päätyen yh:ksi, ei-akateemiseksi sh:ksi ja VVO:n listoille. Lisäksi lienen hieman psykottinen, koska en tajua olla masentunut omasta tilanteestani. Lapseni ovat täysin menetettyjä tapauksia näistä lähtökohdista katsottuna.

Kiitos mahtavista viesteistä :D!!!

-Ap

Vierailija
20/58 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen parantumassa oleva mt-ongelmainen äiti ja harkitsen toista lasta. Se, että (normaali) mieheni on luvannut jäädä kotiin tulevan lapsen kanssa, ei lievennä syntiäni sillä kaikki masennustaustaiset ovat ikuisesti kyvyttömiä empatiaan, kasvattamaan lapsiaan jne. Tehkää joku äkkiä ls-ilmoitus!!

- Puen lapseni sekä H&M-sisävaatteisiin että Reimatecin ulkovaatteisiin ja ihan vaan siksi, että pidän niistä. Esprit, tuo mauttomuuden huipentuma, on suosikkimerkkini lastenvaatteissa.

- Käyn töissä vaikka lapseni on alle 4-vuotias.

- En juo alkoholia ollenkaan eikä se johdu uskonnostani vaan yliherkkyydestä.

- En ole ateisti tai kristitty ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän