Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua häiritsee se adoptiopointti ja epäheterojen adoptiota vastustavien

Vierailija
20.10.2010 |

kommentoinnit, joissa pidetään oikeana ainoastaan sitä, että lapsella on mahdollisuus omaan biologiseen isään ja omaan biologiseen äitiin ja tuo oikeus katoaa, kun adotio laitetaan käytäntöön. Minä en vain ymmärrä, että miten se oikeus biologisiin vanhempiin mahdollistuu näissä ihan heteroparien adoptoinneissakaan.

Enkä ymmärrä sitä, että jos ja kun lapsella on idioottiluuserivanhemmat/-vanhempi, jotka/joka hylkää lapsensa, niin miten se oikeudellinen oikeus biologiseen vanhempaan on silti tärkeämpi kuin oikeus asua ja elää oikeudellisen vanhemman kanssa ja huolehdittavana.

Lapsellahan on tiettävästi aina biologiset vanhemmat, niiden rooleja vain on sen 5 miljardia erilaista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa syy meuhkata biologisesta vanhemmuudesta adoptioiden kohdalla olisi se jos vastustettais lasten pakkoadoptointia pois perheestä joka haluaa ja kykenee lapsistaan huolehtimaan. Mutta eihän tällaista tapahdu ainakaan Suomessa

lähtökohtaisesti kaikki adoptioon tarjolla olevat lapset ovat sellaisia joiden biologiset vanhemmat eivät syystä tai toisesta pysty tai ole kiinnostuneita huolehtimaan tai eivät ole edes elossakaan joten se on aika merkityksetön

Jos jotain halutaan tehdä että edistettäisiin adoptiolasten oikeuksia biologisiin vanhempiinsa niin sen sijaan että lokeroidaan halukkaita adoptoijia niin pitäisi auttaa niitä biologisia vanhempia esim ulkomaan adoption lähtömaissa niin että mahdollisimman monilla olisi mahdollisuus huolehtia lapsistaan itse eikä AIDS-orvot lisääntyisi ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla