Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOku tuolla alempana väitti, että AV:llä on tuhansia kävijöitä päivässä.

Vierailija
20.10.2010 |

Minä epäilen, ettei todellakaan ole. Kymmeniä, ehkä parisataa. Kommentteja saattaa toki olla tuhat.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee siitä, jos on joku suosittu ketju aloitettu aamulla, sen on lukenut iltaan mennessä jopa tuhat.

Vierailija
2/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nettisivujen käyntitilastot perustuvat "hitteihin" eli klikkauksiin sivustoilla. Jos joka klikkaus lasketaan vierailuksi, tuleehan siitä megaluokan luvut ja vääristymät. Vähän osviittaa antaisi, jos tilastoitaisiin kuinka monesta oikeasti eri IP-osoitteesta täällä käydään päivän aikana. Mutta sellaista kukaan ei seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee siitä, jos on joku suosittu ketju aloitettu aamulla, sen on lukenut iltaan mennessä jopa tuhat.

Vierailija
4/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo kerro välttämättä mitään kävijämääristä. Moni saattaa avata ketjun useita kertoja, vaikkapa katsoakseen onko hänen viestiään kommentoitu tai miten keskustelu on edennyt.

Vierailija
5/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpaileva palsta mitäs nyt mode kertoi, että siellä käy tuhansia päivässä. Ei tämä niin paljon hiljaisempi palsta ole.

Vierailija
6/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nettisivujen käyntitilastot perustuvat "hitteihin" eli klikkauksiin sivustoilla. Jos joka klikkaus lasketaan vierailuksi, tuleehan siitä megaluokan luvut ja vääristymät. Vähän osviittaa antaisi, jos tilastoitaisiin kuinka monesta oikeasti eri IP-osoitteesta täällä käydään päivän aikana. Mutta sellaista kukaan ei seuraa.

Vierailija
7/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpaileva palsta mitäs nyt mode kertoi, että siellä käy tuhansia päivässä. Ei tämä niin paljon hiljaisempi palsta ole.

mitäs nyt oli entisessä asussaan. Tällä hetkellä on hiljaisempi.

Vierailija
8/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kertovat vain sen kuinka monta kertaa avaus on klikattu auki. Kokeile vaikka itse, voit kasvattaa tämänkin avauksen "kävijöitä" saman tien vaikka kymmenellä. Katsopa, minä teen sen ensin. ap

Vierailija
9/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos siellä oli tuhansia päivittäin, miksei sitten täälläkin. Toisaalta, mitä väliä asialla on?

Tuota en usko, että vain kymmeniä, satoja nyt ainakin ja kirkkaasti, on varmaan Suomen suosituimpia palstoja(?)

Vierailija
10/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottuja kertoja on nyt liki 50, ei sentään 50 uutta palstalaista lukemassa minun avaustani. ap

Vierailija
11/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos siellä oli tuhansia päivittäin, miksei sitten täälläkin. Toisaalta, mitä väliä asialla on?

Tuota en usko, että vain kymmeniä, satoja nyt ainakin ja kirkkaasti, on varmaan Suomen suosituimpia palstoja(?)

Vierailija
12/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

klik klik aloitustasi? *nauraa*

Vierailija
13/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan varmasti valtavan paljon ihmisiä, jotka käyvät lukemassa tätä huvikseen ilman, että kommentoisivat yhtään mitään. Väitän, että todennäköisesti jopa enemmän kuin niitä, jotka osallistuvat keskusteluun.

Helposti päästää tuhanteen kävijään, siitä olen aivan varma.

Vierailija
14/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap *nauraa takaisin*

Vierailija
15/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan varmasti valtavan paljon ihmisiä, jotka käyvät lukemassa tätä huvikseen ilman, että kommentoisivat yhtään mitään. Väitän, että todennäköisesti jopa enemmän kuin niitä, jotka osallistuvat keskusteluun.

Helposti päästää tuhanteen kävijään, siitä olen aivan varma.