Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva että Räsänen sai maistaa omaa lääkettään:

Vierailija
20.10.2010 |

"TV2:n kohutun homoillan jälkeen kovaan pyöritykseen joutunut Räsänen kertoo MTV3:lle, että tilanne on ollut hänelle vaikea.

- Tämä on ollut ajoittain aika rankkaa. Iltaisin olen itkenyt tämän asian kanssa ja heikkouden hetkiä on kyllä ollut, mutta onneksi olen itkuni saanut itkeä puolisoni sylissä ja perheen kanssa, Räsänen kertoo."

Siinä voi rouva sitten ihan keskenään miettiä, miltä tuntuu kun oma perhe, suku ja yhteiskunta kääntävät selkänsä ja kivittävät. Ehkä joskus vielä oppii jotain siitä, miten kanssaihmisiä kannattaisi kohdella.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ironisuutta? Onneksi olen itkuni saanut itkeä puolison sylissä...

Vierailija
2/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuilee homoille ihan suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuilee homoille ihan suoraan.

Kun ajattelee niitä lausuntoja kaasuiskusta, juuri ja juuri..?

Vierailija
4/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehottanut kohtelemaan muita niin kuin toivoisi itseään kohdeltavan..

Vierailija
6/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunha yrittää kerätä vähän säälipisteitä. Kylmä kuin kivi koko akka.

Vierailija
7/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä taas rouvalla jalka suuhun, niin sanotusti.

Sanoisin, että vähän jo todellisuudeta irtautunut tämä henkilö.

Vierailija
8/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voisiko joku ystävällinen kertoa millaisia kommentteja tämä Räsäskä heitteli siellä homoiltamissa? Jäi kokonaan näkemättä kun ei oltu Suomessa ja en oikein mistään niitä enää löydä (tai en osaa etsiä). Kun se jossain väitti etteivät ne hänen kommenttinsa niin jyrkkiä olleet.

Kiitos!

Vierailija
9/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pintapuolisesti Päivin ja hänen vanhempansa, kun samasta kaupungista ollaan. Ovat erittäin mukavan ja lämpimän tuntuisia ihmisiä. Voisitteko lopettaa tämän typerän ajojahdin? Typerää käyttäytymistä puolin ja toisin. Päivi mokasi, mutta ei ole silti mikään hirviö ihminen. Ja en kyllä ymmärrä miksi homojen puolustamisen siivellä saa mollata ja lytätä niitä jotka ei homoista niin välitä.

Vierailija
10/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi olen itkuni saanut itkeä puolisoni sylissä ja perheen kanssa

sillä lailla että voiko Räsänenkään olla tajuamatta miltä tämä kuulostaa tässä yhteydessä. Voiko se olla niin sosiaalisesti kyvytön? Täysin vailla empatiakykyä? Vai pasiivis-agressiviinen rivien välistä kyykyttäjä?

Vierailija
11/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille jotka sattuvat sopimaan hänen pirtaansa. (eikä tässä kukaan "mollaa ja lyttää biitä jotka ei homoista niin välitä" - vaikka minusta tuollainen "ei niin välittäminen" ei kristitylle sovikaan ja kaipaa siksi hieman herättelyä - kyllä tämä jengi näyttää pystyvän siihen ihan itse.)

Mutta tästä täysin riippumatta, minä en ole iloinen siitä, että hän sai maistaa omaa lääkettään. Kas kun minä olen uskovainen ja haluan hänellekin tarjota vaan rakkautta ja lohtua.

Vierailija
12/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen vain kertoo siitä, mikä häntä on auttanut häntä kestämään paineen ja selviytymään vaikean elämänvaiheen yli. Yhtä hyvin sanat sopisivat vaikkapa Oras Tynkkysen suuhun!

Vierailija
13/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt kyllä usko että tuossa oli mitään piilovittuilua kenellekään.

Ei se mitään piilovittuillut, vaan kertoi että nyt on paha mieli mollauksen takia ja on pitänyt itkut itkeä miehen sylissä. Ei vain tajua, että niillä omilla kommenteillaan ajaa koko ajan ihmisiä erilleen perheestään ja suvustaan ja mahdollistaa sen, että yhteiskunnassa on "luvallista" lyödä sanoin ja teoin toista ihmistä hyvinkin heppoisin perustein. Eikö yhtään sydän värähdä sellaisia tekoja tehdessä, kysyn vaan.

Vierailija
14/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkeä itkujaan kumppanin sylissä, sehän on synti!

Vierailija
15/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lailla että voiko Räsänenkään olla tajuamatta miltä tämä kuulostaa tässä yhteydessä. Voiko se olla niin sosiaalisesti kyvytön? Täysin vailla empatiakykyä? Vai pasiivis-agressiviinen rivien välistä kyykyttäjä?

Kyllä. Kyllä. Kyllä.

Vierailija
16/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen vain kertoo siitä, mikä häntä on auttanut häntä kestämään paineen ja selviytymään vaikean elämänvaiheen yli. Yhtä hyvin sanat sopisivat vaikkapa Oras Tynkkysen suuhun!

Oras voisikin sanoa noin vittuilematta, koska hän ei halua kieltää puolison syliä ja perheen tukea niiltä, joita hän haukkuu (kyllä niitäkin riittää, esim ilmastokeskustelussa, mutta ei nyt mennä sinne) Räsänen sen sijaan on ensin sanonut, että teilläpä ei pidä olla oikeutta puolisoon eikä perheeseen ja tulen tekemään kaikkeni ettei tulekaan ja sitten päälle tulee tuo että minua niin suuresti ne nimenomaiset asiat helpottavat.

Vierailija
17/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voisiko joku ystävällinen kertoa millaisia kommentteja tämä Räsäskä heitteli siellä homoiltamissa? Jäi kokonaan näkemättä kun ei oltu Suomessa ja en oikein mistään niitä enää löydä (tai en osaa etsiä). Kun se jossain väitti etteivät ne hänen kommenttinsa niin jyrkkiä olleet.

Kiitos!

Katso koko homoilta tuolta (kestää kyllä pari tuntia). Itsekin katsoin ja minusta se oli aika mielenkintoista. Aika vähän tuo Räsänen siellä puhui verrattuna siihen, miten paljon hänestä itsestään yt puhutaan, mutta toisaalta hän juuri sanoi ääneen ajatuksen, jonka mukaan homo saa kyllä tuntea homoseksuaalista halua, mutta ei toeteuttaa sitä fyysisesti.

Vierailija
18/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos Tynkkynen niin sanoisi, olisi se syntiä. Homot on Päikyn mielestä ihan kivoja, mutta homostelu on syntiä!!!

Vierailija
19/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kehui saaneensa tuhansia kannustus- ja kehuviestejä. Kotiin tulvii kukkalähetyksiä.

Hän myös kertoi, että kirkosta eroaa ihmisiä siksi, kun homoillassa oli mukana pappi, joka siunaa homopareja.

Mutta mikä todella häiritsi, oli se, että jokaisessa lauseessa hän naureskeli. Kuulosti jotenkin oudolta ja kakaramaiselta, kun ajatteli puheenaolevaa aihetta ja kun kyseessä oli aikuinen, esiintymiskykyinen ihminen.

Vierailija
20/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pintapuolisesti Päivin ja hänen vanhempansa, kun samasta kaupungista ollaan. Ovat erittäin mukavan ja lämpimän tuntuisia ihmisiä. Voisitteko lopettaa tämän typerän ajojahdin? Typerää käyttäytymistä puolin ja toisin. Päivi mokasi, mutta ei ole silti mikään hirviö ihminen. Ja en kyllä ymmärrä miksi homojen puolustamisen siivellä saa mollata ja lytätä niitä jotka ei homoista niin välitä.

vittuilee. Mieti nyt vähän, ensin täti on kieltämässä homoilta puolison ja sitten kertoilee kuinka on onneksi saanut itkeä puolison sylissä kun muut on niin ilkeitä ja kiusaa.

Mielipiteensä olisin vielä voinut sulattaa, mutta tuo lause on niin mauton, että...

Onhan vielä tietysti se mahdollisuus, että Päivi vaan yksinkertaisesti on tyhmä, ei kai kukaan täysjärkinen päästäis suustaan tollasta, tällasen kohun jälkeen??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme