Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en tule raskaaksi?

Vierailija
20.10.2010 |

Heinäkuusta asti yritetty, ja aina saa pettyä kuukautisten alkaessa. Olen 25 v. ja kahden lapsen äiti. Ennen ei ole ollut mitään vaikeuksia raskautua.

Miten raskautumista voisi edesauttaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paino ei saisi tippua yhtään, eli se ei oo ongelma.

No ei liiallinen hoikkuuskaan edesauta raskautumista, pitää olla, sanoisinko, hedelmällisen painoinen! :D

Eikä mua ärsyttänyt, anteeksi, mä en tosissaan halunnut sinulle pahaa mieltä. Kuten sanoin, samassa jamassa tässä ollaan eikä mun pidempi odotuksen odotukseni tee musta yhtään enempää sankaria. :)

Vierailija
2/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sai muutaman lisäkilon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vinkistä. olin itse alle 50 kiloa, kun sain edelliset lapseni. Nyt olen hieman yli. -ap

Vierailija
4/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisit pian raskaaksi. Sun odotus on kyllä ollut jo todella pitkä! -ap

Vierailija
5/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanut alle 5 kk yrittämisestä. Kyllä sun iässä vuosi on vielä ihan normaalia. Ensi kesänä voit alkaa huolestua. Odottaminen ei ole kivaa, mutta uskon että tuut raskaaksi kun oot aikaisemminkin tullut. Tsemppiä vaan odotteluun!

Niin ja lääkärin mukaan suositus sekstailla on joka toinen päivä. Siihen jos pystyy, niin mahdollisuudet varmaan paranee. Myöskään joka päivä ei saisi sekstailla.

Vierailija
6/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikein hyvin... Omat lapseni ovat saaneet alkunsa ekasta ja tokasta kierrosta, joten jos vielä lapsia tekisin, kävisin varmaan vastaavassa tilanteessa yksityisellä gynellä ultraamassa munasarjat, niin tulisi tsekattua, onko siellä kypsyviä rakkuloita.

Oletko kokeillut ovulaatiotikuilla, että ovis tulee?

Vierailija
7/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä ovulaation, kun se tulee. Tai siis, että huomaan sen kyllä, en usko että ongelma on siinä. Tää on varmaan vaan sitä kun toiset raskaudet on niin helposti alkaneet, että oletin tänkin olevan helppo. Kokeillaan nyt vielä uudestaan, kunhan vain nää kuukautiset ensin loppuis. Ei olla ehditty harrasteleen seksiä joka toinen päivä näissä kierroissa, mut jospa yritettäis nyt sitten kunnolla. Kiitos teille kannustaneille. :)

Vierailija
8/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin raskauduin kaksi kertaa ekasta kierrosta ja nyt viimeisimmällä kerralla raskauduin viidennestä kierrosta, sitten sain keskenmenon rv 17 ja nyt kolme kuukautta keskenmenosta enkä ole siis vielä uudestaan raskaana. Vuosi mennyt yrityksen aloittamisesta nyt, uutta plussaa odotellessa... :/

Vierailija
9/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotavasti sinulla pian tärppäisi. onnea yrityksiin! -ap

Vierailija
10/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pelkästään sekin saattaa auttaa ja sitten voitkin huomata yht'äkkiä plussaavasi. jalat kattoo kohden vaan

Vierailija
12/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kaveri (sairaanhoitaja) neuvoj jalat kattoon, hoplalaa..paksuks tulin! onkohan sattuma?

Vierailija
13/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitseellinen sikiäminen? Apua mulla oli eilen illalla jalat katossa enkä halua vielä tulla paksuksi, pitääkö hakea jälkiehkäisy?? :O

Vierailija
14/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein heinäkuust asti. Okei, onhan se varmaan henkilökohtainen kriisi, kun aiemmat ovat tärpänneet helpolla, mutta kyllä mä tuossa tilanteessa odottelisin ihan rauhassa vielä ainakin puoli vuotta ennen kuin huolestuisin.

KVG löytyy vaikka mitä "raskauden alkamista edesauttavia" konsteja, no kas kummaa eivät ole ainakaan mua vielä näiden parin vuoden aikana auttaneet.

Tokihan mä toivon että sulla(kin) pikaisesti tärppää, ei tämä toistuva jokakuukautinen pettyminen ole mukavaa...

Vierailija
15/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä tuossa tilanteessa odottelisin ihan rauhassa vielä ainakin puoli vuotta ennen kuin huolestuisin

en _huolestuisi_ vielä sittenkään, mutta harkitsisin ehkä jotain gynen käyntiä tms.

Se, ettei aiemmin ole ollut mitään ongelmaa tai vialla, ei tiettykään tarkoita, ettei mitään ongelmia sen saralla voisi tullakaan, puhun siis fyysisistä esteistä.

Vierailija
16/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttuu tuohon heinäkuuhun. eihän se pitkä aika ole, mutta eiköhän se tosiaan ole henkilökohtaista miten mihinkin reagoi. En osaa kuvitellakaan miltä tuntuisi, jos kaksi vuotta joutuisi pettymään, ja toivon ettei niin käy.

Nyt kuitenkin halusin vain neuvoja siihen miten edesauttaisi raskautta...

Vierailija
17/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti sekin jo auttaa että lopettaa stressaamisen. Onhan se totta että lyhyen aikaa olette vasta yrittäneet.

Ota vaikka ovistikut käyttöön yms.

Vierailija
18/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hei lokakuu.

Ekastako pitäisi tärpätä? Toivottavasti vaikka kahdeksas ovulaatio toisi tulosta.

Vierailija
19/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttuu tuohon heinäkuuhun. eihän se pitkä aika ole, mutta eiköhän se tosiaan ole henkilökohtaista miten mihinkin reagoi. En osaa kuvitellakaan miltä tuntuisi, jos kaksi vuotta joutuisi pettymään, ja toivon ettei niin käy. Nyt kuitenkin halusin vain neuvoja siihen miten edesauttaisi raskautta...

se oli vain ensireaktioni. En tokikaan tarkoita että ei saisi tuntua kurjalta, naisia samassa tilanteessahan me tässä ollaan - raskautta hurjasti toivomassa. :)

No tuo KVG-niksi oli ihan oikea yritys olla avuksi, siis löytyyhän niitä nyt vaikka mitä keinoja, minkä sanotaan edesauttavan; ovistikut nimenomaan (että tietää ajoittaa yhdynnät oikealle päivälle; ei siis joka päivä vaan joka toinen jne.), vyöhyketerapia, greippimehu & viinietikka (varmistelee ovulaatiota + vahvistaa kohdun limakalvoja alkion kiinnittyä), vitamiinit (elimistö "paremmassa kunnossa" ja siten hedelmällisempää maaperää), yhdynnän jälkeen puoli tuntia makoilua jalat ilmassa jne. jne. Olen kokeillut kaikkia plus inseminaatiota pariin kertaan, eikä mitään. Joten omakohtaisesti uskon, että se vaan tärppää jos on tärppääkseen, ei siinä poppaskonstit auta.

Ja ihan vilpittömästi toivon sulle raskautumista, omakohtaisesti koen että taitaa olla se laiva mennyt osaltani jo... :(

Vierailija
20/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä valittaa, kun ei tosiaankaan oo montaa yrityskertaa takana. Mä vain oon niin kova masentumaan pienistäkin vastoinkäymisistä. Edelliset raskaudet alkoi niin helposti, että kai sitä jotenkin luuli, ettei tääkään kauempaa kestäisi...

Anteeksi vaan, jos jotakuta ärsyttää mun "valitus turhasta". Ja kiitos neuvoista kumminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan