Onko kukaan päässyt eroon tupakasta
ilman mitään korvikkeita? Mikä motivoi yrittämään teitä?
Kommentit (4)
ja sitten ei tehnyt sen takia mieli tupakkaa.
Ei mulla mitään motivaatiota ollut, ajattelin sitten vain että samahan tuo on jatkaa lakkoa kun kolme päivää oli mennyt. Ei ole tehnyt mieli nytkään ja poltin kuitenkin melkein topallisen aina päivässä..
Mutta mulla olikin siitä helppo tilanne, että mulla ei ollut oikeastaan fyysistä riippuvuutta, vaikk poltinkin n. 15 vuotta. Joo, tiedän, että saan joukon kiukkuisia av-mammoja niskaani kun sanon näin, mutta totta se on. Silloinkin kun tupakoin, pystyin helposti olemaan vaikka päivän tai kaksi polttamatta, enkä ikinä polttanut aamutupakkaa (joka käsittääkseni on se riippuvuuden merkki). Ensimmäisen tupakan poltin yleensä n. lounaan jälkeen.
Lopetin tupakoinnin, koska aloin seurustella tupakointia vihaavan miehen kanssa, siinä oli motivaatiota kyllikseen.
Poltan kyllä vieläkin silloin tällöin, jos olen tupakoivan henkilön seurassa. Tätä tapahtuu ehkä n. kerran kuussa - joka toinen kuukausi. Yksi tupakka kuitenkin riittää, mulle ei tulis mieleenkään polttaa enempää tai ostaa askia ja polttaa yksikseni kotona.
Siihen motivoi se etten halunnut tukehduttaa ja myrkyttää vauvaani.Lapsen ollessa taapero aloitin kyllä uudestaan tupakoinnin ja eroon pääsin champixin avulla,se oli kyllä totisesti tehokasta