Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua säälittää Päivi Räsänen.

Vierailija
19.10.2010 |

Olen hänen kanssaan aivan kaikesta eri mieltä, mutta on aika epäreilua, että hän kantaa yksinään koko taakan... entäs se yksi piispa siinä vieressä? Tai persujen edustaja? Tai se tosimieslehden edustaja?

Ihan kuin media ei hellittäisi ennen kuin tyyppi pyörtää kaikki sanansa ja hylkää oman käsityksensä uskonnostaan. Ei kai kukaan oikeasti luule, että niin tulee tapahtumaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vahva nainen ja pitkän linjan poliitikko. Hän ei sääliä kaipaa. Rehti nainen seisoo sanojensa takana, toisin kuin moni muu.

Vierailija
2/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niin suvaitsemattomia että vain heillä on oikeus mielipiteeseensä. Päivi Räsänen ei millään lailla ollut kirkon edustajana tuossa homoillassa. Hän lausui asoita joita itse pitää oikeana ja pystyi suoraselkäisesti seisomaan niiden takana. Itse en kaikista asioista ole samaa mieltä Räsäsen kanssa mutta propsit kyllä multa ainakin saa suoraselkäisyydestä ja rohkeusta. Hän ei ole mikään perässä hiihtäjä joojoonainen joka on valmis muuttamaan mielipidettään sen mukaan mikä sattuu yleisellä valtavirralla olla suosiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niin suvaitsemattomia että vain heillä on oikeus mielipiteeseensä. Päivi Räsänen ei millään lailla ollut kirkon edustajana tuossa homoillassa. Hän lausui asoita joita itse pitää oikeana ja pystyi suoraselkäisesti seisomaan niiden takana. Itse en kaikista asioista ole samaa mieltä Räsäsen kanssa mutta propsit kyllä multa ainakin saa suoraselkäisyydestä ja rohkeusta. Hän ei ole mikään perässä hiihtäjä joojoonainen joka on valmis muuttamaan mielipidettään sen mukaan mikä sattuu yleisellä valtavirralla olla suosiossa.

Minäkin kannatan homoavioliittoja ja adoptio-oikeutta. Ja minusta jokaisella on oikeus omaan vakaumukseensa. Niin vääriä kuin ne omasta mielestäni olisivatkin...

ap

Vierailija
4/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen sanomisiaan kauhistellaan. Hänellä on niihin oikeus, mutta ajattelevilla ihmisillä on myös oikeus olla eri mieltä ja sanoa se. Minkäs sille voi että suurin osa kansasat on sen verran älyllisesti kehittyneempää sakkia että järkyttyvät ko. naisen jutuista?

Ja säälin kyllä, mutta siitä syystä, millainen ajatusmaailma hänellä on. Itse olen hyvin empaattinen ja ymmärtävä ja olen todella onnellinen näistä ominaisuuksista. Ne auttavat minua solmimaan hienoja ystävyyssuhteita ja pitämään niistä myös kiinni. Päivillä taas näitä ominaisuuksia ei ole. Hän on elänyt sen verran pumpulissa ettei niitä ole oikein kehittynytkään hänelle.

Vierailija
5/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan mitä tahansa voi laukoa vain sananvapauden nimissä.

Vierailija
6/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeus ilamista mitä mieltä ovat Päivi Räsäsen mielipiteistä?

Vierailija
7/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinen vitsi aiheeseen liittyen;

- Minä en kyllä kestä enää tätä maata! Minä muutan vaikka Mongoliaan! totesi mies kaverilleen.

- No mikäs täällä Suomessa nyt noin mättää? kysyi kaveri.

- No otetaanpa esimerkiksi vaikka homoseksuaalisuus. Ensin siitä sai kuolemanrangaistuksen, sitten tuli vankilatuomiot. Sitten alkoi tulla erilaiset tuki- ja hoitomuodot, sen jälkeen se alettiin sallia 15 vuotta täyttäneille, ja nyt voi rekisteröidä parisuhteen. Minä häivyn, ennen kuin homous tulee pakolliseksi!

Vierailija
8/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan mitä tahansa voi laukoa vain sananvapauden nimissä.

Mutta ei nyt sntään siinä, ettei uskovainen saisi julkisesti KYSYTTÄESSÄ kertoa omaa käsitystään.

Sitä paitsi en oikein tajua tuota Räsäsen esiin nostamista, siinä keskustelussa monet sanoivat käsityksiään paljon kärkkäämmin.

Vierailija
9/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinen vitsi aiheeseen liittyen; - Minä en kyllä kestä enää tätä maata! Minä muutan vaikka Mongoliaan! totesi mies kaverilleen. - No mikäs täällä Suomessa nyt noin mättää? kysyi kaveri. - No otetaanpa esimerkiksi vaikka homoseksuaalisuus. Ensin siitä sai kuolemanrangaistuksen, sitten tuli vankilatuomiot. Sitten alkoi tulla erilaiset tuki- ja hoitomuodot, sen jälkeen se alettiin sallia 15 vuotta täyttäneille, ja nyt voi rekisteröidä parisuhteen. Minä häivyn, ennen kuin homous tulee pakolliseksi!

Vierailija
10/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinen vitsi aiheeseen liittyen;

- Minä en kyllä kestä enää tätä maata! Minä muutan vaikka Mongoliaan! totesi mies kaverilleen.

- No mikäs täällä Suomessa nyt noin mättää? kysyi kaveri.

- No otetaanpa esimerkiksi vaikka homoseksuaalisuus. Ensin siitä sai kuolemanrangaistuksen, sitten tuli vankilatuomiot. Sitten alkoi tulla erilaiset tuki- ja hoitomuodot, sen jälkeen se alettiin sallia 15 vuotta täyttäneille, ja nyt voi rekisteröidä parisuhteen. Minä häivyn, ennen kuin homous tulee pakolliseksi!

Ei homojen hyväksyminen tee kenestäkään homoa. Huono ja tarkoitushakuinen vitsi.