Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teistä tuli, joilla ei inssi mennyt ekalla yrityksellä läpi?

Vierailija
19.10.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka autonkin on pihassa.

Vierailija
2/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja pelokas ajaja tuli. Isompien kaupunkien keskustoihin en autolla lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää vieläkään autoilla. Mutta autoinsinöörin vaimoksi "pääsin" kuitenkin.

Vierailija
4/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes pidä autolla ajamisesta. Toisaalta en sitä tarvitsekaan Helsingin keskustassa mihinkään. Ihan turhaan tuli ajettua kortti, siis tokalla yrittämällä meni ajokoe läpi.

Vierailija
5/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin kyllä jo inssissä hallita autoa hyvin, mutta inssi kaatui tulkinnanvaraiseen väistämisvelvollisuuteen.

Vierailija
6/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, vähän pikkumaista hylätä pienen tai noh, isommankin ylinopeuden vuoksi inssiajossa ja toiseksi, lumisessa maisemassa ne oranssit postiautot ei erotu kauhean hyvin...

Vierailija
7/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli kirjoittamisen ammattilainen. En pidä vieläkään ajamisesta mm. sen takia, että olen koko ajan ajatuksissani ja ajan hyvin usein ohi risteyksistä, joista olisi pitänyt kääntyä jne.

Kuskina olen extravarovainen, eli pidän aina kunnon turvavälit ja ajelen rauhallisesti. Pelkään muiden kyydissä ihan hirveästi, kuskin ajotavasta riippumatta.

Vierailija
8/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, vähän pikkumaista hylätä pienen tai noh, isommankin ylinopeuden vuoksi inssiajossa ja toiseksi, lumisessa maisemassa ne oranssit postiautot ei erotu kauhean hyvin...

Vierailija
9/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa oon uusinu kolme inssiä: henkilöauto, kuorma-auto ja moottoripyörä... :) linja-auto meni ekalla läpi ja helposti

Vierailija
10/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan 45 000 km vuodessa ja kaikissa keleissä ja kaikissa paikoissa ja nautin ajamisesta - usein ehkä liiankin lujaa ajan, mutta sakkoja olen saanut vain kerran ja sekin parkkisakko. Toimin esimiestehtävissä eräässä suuressa firmassa pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
11/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ajaa autoa yhä vielä. Yksi kolari on takana, se ei ollut minun syytäni vaan liukkaan kelin ja edessäajaneen kokemattoman kuskin. Tuli äiti, joka kuljettaa lapsensakin autolla.

Mitä ihmeellistä siinä on, jos inssi ei mene ekalla läpi? :D

Vierailija
12/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssiajossa kaikki opetuslupalaiset narautettiin systemaattisesti vähintään kerran (silloiselta lukioluokalta 5 ajoi opetusluvalla ja kaikki ajoivat 2-3 krt inssiajon) siihen maailman aikaan siinä katsastuskonttorilla. Joten minäkin pääsin vasta kolmannella kerralla läpi.

Ajan vuodessa n. 30 000 km, takana ei yhtään kolaria ja olen omasta mielestäni ihan tavallinen kuski.

...Ja aineenopettaja minusta tuli.

Vierailija
13/13 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ajaa autoa yhä vielä. Yksi kolari on takana, se ei ollut minun syytäni vaan liukkaan kelin ja edessäajaneen kokemattoman kuskin. Tuli äiti, joka kuljettaa lapsensakin autolla. Mitä ihmeellistä siinä on, jos inssi ei mene ekalla läpi? :D

Turvaväli on juuri siksi että ehdit regoimaan edellä ajaneeseen.