miten nopeasti tapailun alkamisesta uskaltaa
Kommentit (9)
ensimmäisten kuukausien aikana kannata pysähdellä sormuskauppojen edessä tai huokailla vauvanvaunujen kohdalla omaa vauvakuumetta ;)
Eli noin 10 kk päästä. No okei, kaikki miehet ei paljasta koskaan, mutta itse olin todella skeptinen miesten suhteen siihen aikaan, enkä tahtonu pudota korkealta.
Itselläni ainakin on käynyt näin, 3kk alusta kohdalla.
vasta sitten, kun mies on ääneen sanonut tunteensa.
tykkämisen tunnustaminen vai rakkauden?
Puolin ja toisin pudoteltiin viestejä siihen suuntaan. Tyyliin "älä nyt säikähdä, mutta musta tuntuu hyvältä että mä olen löytänyt sut, ei mitään paineita mutta olen nauttinut jo tästä ajasta sun kanssa tosi paljon" jne. Puhuttiin tykkäämisestä, yhdessä viihtymisestä jne. Mä sanoin ekana (3 kk?) että taidan olla rakastumassa suhun, ja hän vastasi siihen samoin. Tästä jonkun ajan kuluttua tiesin sen ihan selvästi, että rakastan ja paljon, enkä tykkää mistään pelaamisesta suhteissa, joten sanoa pläjäytin yks aamu että kyllä mä kuule rakastan sua. Hän oli hetken hiljaa ja sanoi että hänkin rakastaa mua. Ja luotin että se on totta, laittoi vielä viestin perään että "rakastan... olen maistellut tuota sanaa koko aamun ja se tuntuu hyvältä" :)
Me oltiin seurusteltu vuosi (ja tunnettu toisemme vuoden ajan ennen seurustelun alkua) , kun kerroin rakastavani miestä. Mies taisi sanoa rakastavansa minua kuukauden pari sen jälkeen.
Tosin tuo minun ukkoni on aika arka näissä asioissa, pohtihan se vuoden sitä seurustelun aloittamistakin.
Ei ole mitään tarkkaa ajankohtaa, vaan kannattaa katsoa, että toinen on "ehtinyt mukaan" eli ettei tunnustus ei tule liian aikaisin jolloin voi tuntua hyökkäävältä.
Eli noin 10 kk päästä. No okei, kaikki miehet ei paljasta koskaan, mutta itse olin todella skeptinen miesten suhteen siihen aikaan, enkä tahtonu pudota korkealta.