Taaskaan joku ei vastannut tuntemattomaan numeroon.
Soittaja oli lääkäri ja asia oli kiirreellinen. Kivasti kulu sitten hoitajallakin aikaa, toisen asiakkaan käynnin aikana, kun yritti saada tätä ihmistä puhelimitse kiinni. Johan se oli ne lääkkeet ehtiny kuitenkin hakea.
Kommentit (16)
vai ihan vapaa-ajallako tällaista jaksat märehtiä?
Ja tapahtumapäivästä en tainu mainita mitään. Harmillinen tilanne vain sille toiselle potilaalle joka oli vastaanotolla, ja niille muille jotka olivat tulossa vastaanotolle. Ajat venyivät 15 minuutilla.
Ja tapahtumapäivästä en tainu mainita mitään. Harmillinen tilanne vain sille toiselle potilaalle joka oli vastaanotolla, ja niille muille jotka olivat tulossa vastaanotolle. Ajat venyivät 15 minuutilla.
toisaalta voit olla onnellinen, että sulla on aika pienet murheet :)
Täysin ammattitaidotonta touhua.
Meidän töistä kaikki puhelut lääkäriltä potilaalle tulevat luonnollisestikin tuntemattomasta nrosta. Syynä on se, etteivät potilaat sitten soittele takaisin muiden potilaiden ajalla. On nääs puhelintunnit, jotta aikataulu pitäisi edes jotenkin. Ja tämä on aivan tavallinen systeemi.
vaan ei tullut puhelua. Soitti vasta 15.45, jolloin minä en voinut vastata. Katsos, osa meistä tekee töitä eikä roiku puhelimenjatkona.
Lääkäri olisi voinut laittaa tekstiviestin perään, että potilas ottaisi yhteyden hoitajaan klo silloin ja silloin ja varaisi uuden soittoajan.
Viimeisen parin viikon aikana minulle on tullut kymmenkunta myynti- tai mielipidesoittoa, en voi vastata enää niihin työajalla. Siinä samalla menisi tärkeämmätkin puhelut sivu suun.
toisaalta voit olla onnellinen, että sulla on aika pienet murheet :)
Lääkärit voivat soitella perään monestakin syystä. Kyse oli nyt lääkityksestä ja siitä että sitä ei olisikaan saanut aloittaa..
Ja tiedän monta lääkäriä jotka soittavat tuntemattomasta kännykkä aikana, koska muuten liian monelle jäisi heidän numero ja loput voi arvata.
Lähinnä tuli vain mieleen kun aina välillä täällä mietitään kuka voi soittaa tuntemattomalla numerolla.
-ap-
Joten jos ei potilas ei ollut tietoinen lääkärin soitosta (sovittua soittoaikaa), niin helposti käy noin. Eri asia jos on sovittu soittoaika, niin sitten ihmettelen kun ei ole vastannut.
Minä en vastaa tuntemattomiin numeroihin, paitsi silloin kun odottelen lääkärin soittoa. Tiedän että he soittavat tuntemattomista numeroista.
Ap, eikö teillä ole käytössä lankapuhelimia? Tarkoitan siis sitä, että olisit voinut soittaa terv.keskuksen/lääkäriaseman keskuksen tmv. puhelimella, jolloin numerona näkyy jo yleisesti tiedossa oleva numero? Vai eikö tälläinen ole mahdollista?
Lääkäri olisi voinut laittaa tekstiviestin perään, että potilas ottaisi yhteyden hoitajaan klo silloin ja silloin ja varaisi uuden soittoajan.
Työpaikaltani tulevat numerot eivät näy asiakkailla, vaan "tuntematon numero soittaa", jotta asiakkaat eivät soittele takaisin.
Tekstiviestien käyttö meillä on ehdottomasti kielletty, koska tekstiviestisalaisuutta ei ole.
Jos itse olen kipeänä joudun perumaan itse asiakkaiden tapaamisajat. Hauskasti siinä menee sairauslomapäivä ja silti ihmiset käyvät vihaisina oven takana koputtelemassa. Jos olen liian kipeä itse soittaakseni (esim. tajuttomana sairaalassa), saavat työkaverini tämän ihanan rumban itselleen.
(Psyk. sh, ei ap.)
Päivän aikana on useita puheluita, joihin en vastaa, koska esim. olen juuri vaihtamassa kakkavaippaa, olen itse vessassa, olen sellaisessa paikassa, että en kuule puhelimeni soivan, olen juuri keskustelemassa tärkeää keskustelua jonkun kanssa... Jos puhelimeen jää numero, soitan takaisin. Jos on tuntematon, en voi soittaa.
työkseen tekevät ihmiset eivät välttämättä pysty vastaamaan puheluun!! Jos tiedän odottaa puhelua, niin minulla saattaa olla puhelin työtakin taskussa äänettömällä, mutta jos soitto tulee kesken asiakastilanteen, niin en tietenkään pysty vastaamaan. Muulloin puhelin pirisee pukukopissa.
Ne tuntemattomat, joista numero jää näkyviin saatan katsastaa Eniron kautta, kuka kaupparatsu milloinkin on yrittänyt soittaa, mutta takaisin päin en soita.
Kyllä niihin vois mun mielestä jättäää numeron näkyviin terkkaristakin soitettaessa, paluupuheluthan voi ohjata nauhoitettuun viestiin.
Koska kännykät tulevat halvemmiksi.
Tämä on aika yleistä tällä alueella.
Ja toki ymmärrän jos sovitaan soittoaika niin silloin ollaan puhelimen ääressä, mutta tässä sattui sellainen kiireellinen juttu. Ei oltu sovittu soittoaikaa, mutta asia piti saada kiireellisesti ihmisen tietoon.
-ap-
puhelimen vieressä että jos vaikka lääkäri tänään soittais.
Esmes mä en edes kuule puhelimen soittoa jos satun olemaan yläkerrassa ja puhein on alakerrassa tai päinvastoin. Autossa en vastaa koskaan. Enkä töissä jos on asiakas paikalla. Jne.
Ei ole enää lankapuhelimia
Ja toki ymmärrän jos sovitaan soittoaika niin silloin ollaan puhelimen ääressä, mutta tässä sattui sellainen kiireellinen juttu. Ei oltu sovittu soittoaikaa, mutta asia piti saada kiireellisesti ihmisen tietoon.-ap-
Ja toki ymmärrän jos sovitaan soittoaika niin silloin ollaan puhelimen ääressä, mutta tässä sattui sellainen kiireellinen juttu. Ei oltu sovittu soittoaikaa, mutta asia piti saada kiireellisesti ihmisen tietoon.-ap-