Kun lapsemme kastetaan, aion kysyä onko seurakunnassa homo-tai lesbopappia.
Kelpuutan vain hänet jos löytyy. Tähän asti olen aina pyytänyt perheeni tilausuuksiin naispapin, ihan kannatuksen vuoksi.
Tulipahan nyt vaan kerrottua.
Kommentit (11)
valitettavasti se seksuualisen suuntautumisen kysyminen tai siis siihen vastauksen antaminen on kielletty, eipä ne sun pyynnöstä anna sulle lesbo tai homo kelavirkailijaakaan tai vaikkapa luokanopettajaa sun lapselle...se kun nyt ei ole oikeen oleellista siinä työnteossa se sukupuolinen suuntautuminen.
Pitäisi olla yksityisasia, kun ei liity viran hoitamiseen mitenkään.
sehän on syrjintää...eli sä siis haluat syrjiä "taviksia"
ja oli hauska yhteensattuma, että hänellä oli samanniminen poika kuin mikä meidän lapsen nimeksi tuli. Toisen lapsen taisi kastaa miespappi joka on tehnyt sen laulun Kirkossa (Tuli kirkkoon mies ja lapsi)...
minä syrjin taviksia. Pieni kannanotto vain, mutta oman moraalini mukainen.
tapahdu lesboskenessä muutenkin? Ilman kirkkoja jne.
Ollaan omissa porukoissa ja inhotaan miehiä ja matriakkaalia ja tehdään naistutkimusta.
tapahdu lesboskenessä muutenkin? Ilman kirkkoja jne.
Ollaan omissa porukoissa ja inhotaan miehiä ja matriakkaalia ja tehdään naistutkimusta.
Olen heteroavioliitossa elävä heteronainen. Mitä tarkoitat? Kannatan vain reiluutta ja samoja ihmisoikeuksia jokaiselle.
ap
minä syrjin taviksia. Pieni kannanotto vain, mutta oman moraalini mukainen.
Silti ymmärrät varmasti itsekin, että seksuaalisen suuntautumisen perusteella ei työntekijäänsä voi valita, kuten joku jo aiemmin sanoikin. :)
minä syrjin taviksia. Pieni kannanotto vain, mutta oman moraalini mukainen.Silti ymmärrät varmasti itsekin, että seksuaalisen suuntautumisen perusteella ei työntekijäänsä voi valita, kuten joku jo aiemmin sanoikin. :)
ap
ai ja mä ajattelin pyytää sitä kaikista komeinta miespappia...kait ne näyttää valokuvat, että tietää mikä silmää miellyttää eniten...