Onko jonkun mielestä einekset oikeasti hyvän makuisia?
Itse syön hyvin harvoin eineksia, ja vain siitä syystä, että ne on mun mielestä pahoja, ne maistuu oudolta. Tarkoitan siis esim. mikroaterioita tai vaikka valmiita lihapullia, en esim. valmiita pastakastikkeita. Oikeastaan ainoat einekset, joista pidän on pakastepinaattikeitto ja jotkut pakastepizzat :)
Kommentit (15)
toiset on ihan kauheeta kuraa.
Valmisaterioista en tykkää muista kuin Vian vuohenjuustopastasta, mutta se on kyllä hyvää. Pinaattilettuja syön.
Se on kyllä hyvää myös, siis einekseksi. Mutta maksalaatikko ei ole mitenkään tehtynä mitään lempiruokaa.
on käynyt broileria vaikka Stokkalta (samanhintaista) ja verrannut niihin hunajamarinoituihin riipepaloihin. Tai tehnyt itse lihapullia eikä syönyt broilerinnahkabullia. tai ostanut tiskiltä kalaa ja verrannut pakastekalaan. Elintarvikealan lakko näkyi varmaan piikkinä eineksissä, kun teki itse niin paluuta surkeaan moskaan ei ole.
on käynyt broileria vaikka Stokkalta (samanhintaista) ja verrannut niihin hunajamarinoituihin riipepaloihin. Tai tehnyt itse lihapullia eikä syönyt broilerinnahkabullia. tai ostanut tiskiltä kalaa ja verrannut pakastekalaan. Elintarvikealan lakko näkyi varmaan piikkinä eineksissä, kun teki itse niin paluuta surkeaan moskaan ei ole.
Mulle eines on ruokaa, joka on valmis kun sen vaan lämmittää. Periaatteessa sen voisi syödä kypsentämättä, broileria ei.
ap
ja on jotkut pitsat, kastikkeet ja lihapullatkin ihan okei
pakastealtaasta löytyy mun mielestä yleensä parempia eineksiä kun siitä kylmähyllystä.
Lapset syövät mielellään myös pakastepinaattikeittoa. Lisäksi ostan Uncle Bens-kastikkeita ja valmiita pastakastikkeita lasipurkeissa aina joskus. Mikroruokia ei syödä oikeastaan ikinä, paitsi keittiöremontin aikana elettiin täysin niillä, kun vain mikro oli käytössä.
Lihapullista syön vain sellaisia, joissa lihapitoisuus on yli 70%, erilaiset pakastewokit on oikein hyviä.Hk:n kalapaistos on lempparimikroateriani. Muitakin syön, jos ei ole muuta ruokaa tarjolla.
Jos ei pakko ole, en syö lättypizzoja enkä hampurilaisia
toiset taas ei...elämä ei ole niin mustavalkoista.
purkkihernekeitto, pakastepitsat ja Nutanan kasvispallerot on tosi hyviä.
Red Curry chicken on aivan taivaallista, samaten hyvää on maksalaatikko ja hernekeitto. Myös roiskeläppä-pizzaan tulee joskus ihme himo ja on pakko syödä sellainen ;)
varmaan, kun niitä ostetaan niin paljon. Minusta niissä on usein se sama "teollinen" maku, hätätilassa joskus syön, mutta en erityisesti pidä niistä. Ihan syötäviä on yleensä lohikiusaukset, pinaattikeitto ja muutama pakastepizza (niitä "kinkku"pizzoja en suostu syömään). Lihapullat on aika hirveitä, ei maistunut lihapullille ollenkaan vaikka ei ollut edes kanannahka-pullat kyseessä...
Saarioisten vastaava on ihan kelpoa myös pari kertaa vuodessa "nautittuna" :). Thai Cube-pakasteateriat ovat mahtavan makuisia ja melko luonnollisiakin. Kartanolla on ok lihikset.
maksalaatikosta, kenen vaan, äidin kotonatekemää en sietänyt koskaan. Lihapiirakka maistuu joskus, ja hk:n sininen makkara. Tykkään kalapihveistä - siis niistä, joissa sisällä jotain pinaattimömmöä, ja lapset tykkää niistä tosi paljon. Liha ja broileripyörykät on ok, kun paistaa kunnolla tai ne on kastikkeessa. Lihaperunasoselaatikko maistuu myös ihan hyvältä, kun harvoin syö. Purkkihernekeitosta tykkään, samoin pakastepinaattikeitosta. Tomaattivuohenjuustokeitto on hyvää. Pinaattiletut ok, lapset tykkää. Tykätään paljon uncle benin kastikkeista, ja niissä ei ole lisäaineita, mikä on ihan hyvä juttu. Mies tykkää niistä pienistä einespizzoista, itseä jo haju etoo. Kyllä niistä monta löytyy, joista tykkään. Mikroaterioita en ole syönyt, mutta varmaan ihan ok, jos ei ole vaihtoehtoja.
oikeeasti hyvää on ainakin Saarioisten maksalaatikko ja broileripasta. Broileria kermakastikkeessa lienee myös saarioisten ja siitä tykkään. Yhdestä kala-mikroateriastakin tykkään. Pizzoja löytyy myös ihan hyviä. Atrian lihapullia syödään, ei ne nyt mitään superherkkua ole mutta ihan syötäviä kuitenkin. Niin ja tietysti viia valmisateriat!