Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastaako kenenkään lapset VPK:ta?

Vierailija
18.10.2010 |

Onko sinne helppo päästä ulkopuolisen 10veen mukaan? Kumpikaan vanhemmista ei harrasta tätä. Ajattelin että olisi kiva tuputtaa pojalle jotain vapaaehtoistyötä, ja tuossa voisi olla kivasti seikkailua jne. ihan oikeiden töidenkin rinnalla. Onko muuten paljon leirejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän lähimmmässä VPK:ssa on mukava porukka ja hyvä henki. Yhdellä leirillä on poika ollut tähän mennessä. Vuosittain on sitten myös isompia alueellisia leirejä ja viime kesänä valtakunnallinen jättileiri.

Vierailija
2/6 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin ottaa selvää paikallisesta toiminnasta ja tyrkätä poika mukaan!

(kiitos "muistutuksesta")

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi vaan kun pojalta loppui innostus (meni mukaan talvea vasten ja suurin osa tunneista oli teoriaa). Hyvä harrastus on!!

Vierailija
4/6 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vetänyt vpk:n junnuja ja hauskaa on ollut. Ihania tyttöjä ja poikia ja innoissaan paloautoista ja kaikesta pelastukseen liittyvästä. Ihania olivat myös 24:set, yövyttiin paloasemalla harjoitusten ja yhteisen hauskanpidon merkeissä.

Kaikki ovat tervetulleita harrastuksen pariin.

Vierailija
5/6 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vetänyt vpk:n junnuja ja hauskaa on ollut. Ihania tyttöjä ja poikia ja innoissaan paloautoista ja kaikesta pelastukseen liittyvästä. Ihania olivat myös 24:set, yövyttiin paloasemalla harjoitusten ja yhteisen hauskanpidon merkeissä.

Kaikki ovat tervetulleita harrastuksen pariin.

Vierailija
6/6 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

innostunut!

Tekevät kirjallisia tehtäviä esim. kuinka teen paloilmoituksen, harjoittelevat käytännössä, huoltavat paloautoa, harjoittelevat kentällä sammutusletkujen käyttöä yms.Ja mikä ihmeellisintä, tämä harrastus ei maksa mitään?!

Saivat vielä hienot palomiehen asut ja kypärät.