Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 vuorokautta vähillä hiilihydraateilla

Vierailija
18.10.2010 |

enkä koe ainakaan mitään yliprteätä oloa, kuten moni on kuvaillut. Vieläkö pitää odottaa? En ole laskenut tarkkaan hiilihydraatin määrää, mutta saanti on n. ollut 20-40g/vrk.

Paino on pudonnut >3kg

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saat pidettyä hiilarit noin alhaalla? Itse olen yrittänyt nyt pudottaa painoa syömällä vähemmön ja terveellisesti niin jo pelkistä hedelmistä tulee hiilareita ihan kauheasti. Olisi kiva kuulla mitä oikein voisi syödä :) Kiitos jos kehtaat ap vastata :)

Vierailija
2/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jos kehtaat ap vastata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön kaikkea muuta kuin terveellisesti.

Esimerkiksi

Aamupala

3 munan munakas, päälle tomaattia, basilikaa ja fetakuutioita

Lounas

salaatti rucolasta ja tammenlehväsalaatista

erilaisista juustokuutioista

oliiveista jne..

Päivälliseksi

wokkivihanneksia+ sieniä koookosmaidossa

pustasalaattia (eräänlainen raastesäilyke, etikassa

Iltapalaksi

taas munakas ja

vihreätä salaattia.

Tänään olen syönyt mozzarellasalaattia ja teen uunilohta kermakastikkella. ap

Vierailija
4/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropan täytyy totutella uuteen ruokavalioon. Sen jälkeen onkin ollu niin hyvä olo ettei enää tee mieli palata hiilarimaailmaan!

Vierailija
5/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilpittömästi, että onko suklaa myös hiilaripommi vai vain rasva ja sokeripommi? Syön paljon kasviksia ja en juuri perunaa, pastaa tms., mutta suklaata menee. En siis ole millään dieetillä tämä on vaan mun tyyli elää. En taida olla karppaaja vahingossa tuon suklaan takia? Vissiin sokeri ei sovi noihin dieetteihin?

Laihtuisinkohan kovasti, jos pääsisin suklaasta eroon? Mitä hiilihydraatittomia herkkuja on?

Vierailija
6/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilpittömästi, että onko suklaa myös hiilaripommi vai vain rasva ja sokeripommi? Syön paljon kasviksia ja en juuri perunaa, pastaa tms., mutta suklaata menee. En siis ole millään dieetillä tämä on vaan mun tyyli elää. En taida olla karppaaja vahingossa tuon suklaan takia? Vissiin sokeri ei sovi noihin dieetteihin?

Laihtuisinkohan kovasti, jos pääsisin suklaasta eroon? Mitä hiilihydraatittomia herkkuja on?

suklaa ei karppaukseen sovi PAITSI tummat suklaat, esim. 70%-80% suklaata voi syödä silloin tällöin hiukan. Mutta ei siis levykaupalla tietenkään.

Vierailija
7/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa vaikka miten monta grammaa/100g ja jos pyrkimys on saada alle 50g päivässä, niin se kertyy äkkiä.

Mataliin hiilihydraattisaanteihin ei myöskään pääse syömällä hedelmiä, ja monia vihanneksia ja juureksia. Sienissä myös on hiilihydraatteja.

Kokeilen ihan huvikseen esim. viion verran syödä ruokavaliota, jossa tulee erittäin vähän hiilihydraattia. Katson mitä tapahtuu. Kaapissa on erilaisia siemeniä ja jyviä, juustoja, munia, kalaa, saalaatteja, aineksia raasteisiin. Syön ihan surutta öljyä ja rasvaisia juustoja.

En taatusti jaksa kauaa, oksettaa jo aamupala. ap