Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut

Vierailija
18.10.2010 |

Tämä on tärkein asia, mitä ihmisen tarvitsee tietää elämässään. Vaikka kapinoisit kirkkoa vastaan, niin muista tämä: Jeesuksessa on ainoa pelastus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis menetetty tapaus. =/

Vierailija
2/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis menetetty tapaus. =/

niin kauan voit kääntyä Jeesuksen puoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla itse, vai pitääkö kutsua? Yritetty on, muttei vastaa viesteihin.

Vierailija
4/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydät Jeesusta sydämesi Herraksi, jeesus tulee sydämeesi asumaan. Vaikka et tuntisi mitään poikkeuksellista, voit luottaa siihen, että sinä olet siitä hetkestä lähtien Jeesuksen oma.

Vierailija
5/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydät Jeesusta sydämesi Herraksi, jeesus tulee sydämeesi asumaan. Vaikka et tuntisi mitään poikkeuksellista, voit luottaa siihen, että sinä olet siitä hetkestä lähtien Jeesuksen oma.

ed

Vierailija
6/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pidä ajatuksesta, että joku omistaisi minut.

Vierailija
7/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kohdalla on kaksi vaihtoehtoa. Joko ihminen on Jeesuksen oma tai alakerran isännän, sen vihtahousun oma. Ihminen valitsee itse.

Vierailija
8/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnut itseni. Päätän omat tekemiseni, ja kannan seuraukset, oli hyviä tai ei. Jos tahdon jotain, en pyytele sitä, vaan teen mitä voin sen eteen. Arvostan vapautta ja elän elämäni kun olen hengissä. En tahdo, että kukaan tai mikään omistaa minua. Olen itse oma jumalani, ja saatanani.

Ihmisen kohdalla on kaksi vaihtoehtoa. Joko ihminen on Jeesuksen oma tai alakerran isännän, sen vihtahousun oma. Ihminen valitsee itse.

Vierailija
9/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen näin se vaan totuus on. Vain kaksi tietä olemassa lavea synnin tie,joka vie lopulta ihmisen iankaikkiseen eroon Jumalan yhteydestä. Sitten on toinen parempi Kaita tie joka lopulta johtaa taivaaseen Halleluja ihanaa eikö olekin. Me ihmisinä niin suorastaan rakastetaan tuota laveaa synnin tietä. Miksi näin. On niin vaikeaa luopua synti tottumuksista. Jos haluat päästä kaidalle tielle niin, pyydä hiljaisessa rukouksessa Jeesukselta että,haluat pois sieltä syntiseltä lavealta tieltä.

Vierailija
10/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme tee syntiä, niin Jeesus kuoli turhaan. ;)