Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma: appi rakastunut miniään! Voiko suhtautua

Vierailija
17.10.2010 |

Kuin järkytyksellä ja vihalla koko asiaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut homma tuntuu niin sairaalta ja pelottavalta. appiukkokin on naimisissa. itsellä ei ole mitään kiinnostusta häntä kohtaan, olen itse se miniä. ei oo kellää ilmeisesti kokemuksia vastaavasta?

Vierailija
2/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko hän todella olevansa sinuun rakastunut? Et kai vaan kuvittele koko asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisia tulee ja menee, ei niille voi mitään, mutta teoilleen voi.

Jos rakkaus on molemminpuolista, niiden ihmisten pitää miettiä, miten paljon rakkaus ja oma mielihyvä painaa puntarissa verrattuna siihen härdelliin, minkä suhde synnyttäisi. Näinhän se aina on, tuossa vain tilanne on harvinaisen monimutkainen ja herkkä.

Ei kai tuossa mitään vihaa kaivata. Korkeintaan, jos on jätetyksi tuleva osapuoli.

Vierailija
4/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut homma tuntuu niin sairaalta ja pelottavalta. appiukkokin on naimisissa. itsellä ei ole mitään kiinnostusta häntä kohtaan, olen itse se miniä. ei oo kellää ilmeisesti kokemuksia vastaavasta?

On kyllä ällöttävän kuuloista, ei varmaanole muuta vaihtoehtoa kuin vältellä häntä loppu elämä. Minä nyös kertoisin miehelleni mitä pervo isänsä miettii. Ja saattaisinpa kertoa anpoillekin.

Vierailija
5/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tehdä selväksi, että homma ei ole ok, ei kiinnosta. Itse kertoisin miehelle vasta, jos appi ei ota uskoakseen puhetta.

Voin kuvitella, että ällötys on aika pinnassa, mutta koita pysyä rauhallisena.

Vierailija
6/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniällä liian suuret luulot itsestään ja luulee normaalin tykkäämisen olevan jotain muuta tai sitten asia on todella OKSETTAVA!

Vierailija
7/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran jo neljä vuotta sitten, mutta ajattelin sillon et se oli vaan joku "pään sekoaminen" tai jotai, mutta nyt sain uutta muistutusta asiasta.

Ihmisenä todella mukava, auttavainen ja ystävällinen mutta nyt en pysty kattoo edes silmiin. Kukaan ei ole kuullut asiasta eikä kait tule kuulemaankaa. Oma perheeni tuskin on vaarassa koska homma on täysin yksipuolista...

Vierailija
8/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oksettavaa tuossa, onhan se ihan normaalia että vanhemmat miehet ihastuvat nuorempiin naisiin. Ja kun nuori mies vielä usein valitsee äitinsä kaltaisen naisen niin onhan se ymmärrettävää, että appikin pitää nuorikkoa vetävänä. Onhan hän oman vaimon nuorempi painos.

Apelle pitää nyt vaan saada menemään perille selkeä viesti, että miniä on valintansa tehnyt eikä hänellä ole muille mitään tarjota.

Vierailija
9/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniällä liian suuret luulot itsestään ja luulee normaalin tykkäämisen olevan jotain muuta tai sitten asia on todella OKSETTAVA!

t.ap

Vierailija
10/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut kuvitella että tällainen tilanne pystyisi olemaan edes mahdollinen kuin sarjoissa. Oksettavaa on se kuinka ukko kehtaa edes ajatella minua. ikäeroa on yli 30 v ja olemme sinäänsä ollee sukua jo pitkään. hyi yök ...

t. ap

Vierailija
11/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä Hiukan liikaa

tsemppiä, ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän