Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen lastentarhanope ja kyllästynyt, mitä sitä keksis?

Vierailija
17.10.2010 |

olen kyllästynyt työyhteisöön ja toisten valitukseen. kaipaan lempeyttä ja lapsen tasolle menemistä.

olen koti-ihminen ja mietinkin vakavasti mitä jos keksis jotain muuta, mutta mitä?

millä sitä eläis jotta olo olisi mielekkäämpi.

ehdotuksia ja ajatuksia otan vastaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pph?

Vierailija
2/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin työpaikkaa, olen nyt yksityisellä päiväkodilla, jossa kodinomainen hoito ja ympäristö.. aivan ihanaa.. kaiken pohjana on rentous ja yhdessä olo. lapsilla on hyvä olla, aikuisilla on hyvä olla, kaikki tykkää.. :D Ja joo, olen ihan oikea LTO, vaikka kirjoitusvirheitä teksti viliseekin... ei näin vapaalla jaksa pingottaa kielioppiasioista. :D

meillä mm. aamupla ja välipala tehdään itse, eli jokainen työntekijä vuorollaan tekee, ja siivous hoidetaan samalla systeemillä. lattioilla on räsymatot ja seinillä ryijyt. ei ehkä se hygieniapoliisin valinta, mutta kyllä se terveystarkastajille on aina kelvannut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokanopettajaksi? Aika lailla ainakin viimeksi mainittuun pitää lukea lisää, mutta palkkakin nousisi aika lailla. Just yksi meidän lasten tarhaope luki luokanopettajaksi ja oli tosi innoissaan.

Ei sekään toki mitään kauheaa auvoa ole, mutta ainakin muutos nykyiseen työhösi.

Työpaikan muutoskin varmaan auttaisi, onhan noita pienpäiväkoteja ja eri pedagogiikalla toimivia (joissa varmaan tarvitsee taas lisäkoulutusta ko. pedagogiikkaan).

Vierailija
4/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v päiväkodissa riitti minulle. Viimeisen lapsen äitiysloman jälkeen aloin heittämään keikkaa ja sijaisuuksia koulun puolella ja innostuin siitä täysin. Hain OKL:ään normaalikiintiössä ja pääsin sisään syksyllä 2006. Samaan aikaan aloitin oman 1lk ensimmäistä kertaa. Motivaatio oli kuitenkin niin valtava, että suoritin opinnot reilussa kahdessa vuodessa tehden koko ajan opettajan työtä. Nyt olen ollut 2v pätevä ja erittäin onnellinen siitä, että vaihdoin alaa. Suosittelen kaikille. :)

Vierailija
5/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai opiskele maisteriksi- palkka tuplaantuu

t. kollega

Vierailija
6/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kuin olenkin pienessä kodinomaisessa sisarus päiväkodissa, jossa kivat lapset ja aamupalat tehdään itse ja työntekijöitä vähän. toiminta kuitenkin itsekästä, vanhemmista jaksetaan valittaa jne. ennen menin aina innolla aamulla duuniin, nyt vaan tökkii. pph en ole valmis.

lisää kommentteja kiitos.

Vierailija
7/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piitkät palkalliset kesälomat!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi