Miten surra ero pois jos on jo uusi mies tilalla?
Tiedostan että mun on pakko surra edellinen alta pois että voin aloittaa uuden suhteen mutta nyt olen löytänyt ihanan miehen josta en malta olla erossa yhtään. Tunnen eläväni ja jopa rakastavani häntä.
Silti välillä ahdistaa ja surettaa, tuntuu kuin en olisi päässty vielä irti edellisestä pitkästä suhteesta. Pääsenkö koskaan?
Kommentit (3)
Ei ainakaan vaan siksi, että "niin kuuluu tehdä". Mä otin uuden miehen heti pitkän ex-liiton jälkeen. Jos sinulle ap se vanha suhde merkitsi jotain, sulla tuskin olisi uutta matoa koukussa?
Olihan siinäkin ne hyvät hetket jne. Omassa ex-suhteessani tiedän ettei se olisi minulle riittänyt mutta silti kaipaan ex-miestäni, juttelua hänen kanssaan, hänen turvallista olemusta jne. VAikka tiedän etten aio koskaan palata hänen kanssaan yhtään mutta silti..
miehessä puolensa, mutta miksi mun pitäisi surra jotain, mistä itse olen halunnut päästä irti?
Elämä on. Ei yli nelikymppisellä ole varaa jäädä jumiin. Ja sitäpaitsi, päivääkään en kadu tätä uutta, korkeintaan kadun sitä 16 vuotta exän kanssa....onneksi siitä paskasta syntyi edes lapsi, joka on koko elämäni. Kai mä olin 2
Ei ainakaan vaan siksi, että "niin kuuluu tehdä". Mä otin uuden miehen heti pitkän ex-liiton jälkeen. Jos sinulle ap se vanha suhde merkitsi jotain, sulla tuskin olisi uutta matoa koukussa?