Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovia, jotka iloitsevat kirkosta eroavista?

Vierailija
17.10.2010 |

Täällä yksi!

Minusta on hyvä, että kirkosta lähtevät kaikki ne, joille usko ei mekitse mitään. Odotan innolla, että kirkko ja valtion erotetaan. Se on ainoa oikea tie. Kun kirkko on valtiokirkko, ei maallistumista voi estää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jos kirkosta poistuu sellaiset, joita usko Jeesukseen ei kiinnosta.

Toivon todella, että kirkko antaisi vastaisuudessa kirkkaamman äänen niiden asioiden puolesta, jotka ovat tärkeitä. Raamatun arvovaltaa ei saa vesittää vaan kaikki asiat on tutkittava Raamatun valossa.

En halua kirkostamme mitään yleissuvaitsevaa tunnelmanluojaa ihmisten juhliin vaan kyllä kirkon työntekijöiden ja jäsenten pitää olla uskon asialla. Jos kirkkomme ja me kristityt emme ole valona maailmassa niin niin huonosti on asiat.

Vierailija
2/9 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko paheksuttavaa, jos ei kuulu, vaan kuuluu vaikka johonkin vapaakirkkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim Päivi Räsäsen kommentit= kirkon mielipide.

Kirkko muodostuu jäsenistään ja minä olen suruissani siitä, että mitä enemmän nämä homovastaisia pelkäävät eroavat, sitä homovastaisempi kirkostani tulee.

täytyy varmaan kohta lähteä etsimään töitä muulta lapsityöalalta...

Vierailija
4/9 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko muodostuu jäsenistään ja minä olen suruissani siitä, että mitä enemmän nämä homovastaisia pelkäävät eroavat, sitä homovastaisempi kirkostani tulee.

Muuten ollaan synnin tiellä ja sieltä ei ole pelastusta.

Vierailija
5/9 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka uskovat/haluavat uskoa armoon ja rakastavaan Jumalaan.

Muuten ollaan synnin tiellä ja sieltä ei ole pelastusta.

Vierailija
6/9 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kirkon tulee ollakin homouden harjoittamista vastaan. Muuten ollaan synnin tiellä ja sieltä ei ole pelastusta.

homouden harjoittamista vastaan, hyvänen aika!

"Piispainkokouksen linjauksessa homoseksuaalisuutta ei pidetä syntinä eikä kehoteta elämään selibaatissa. Piispainkokous on myös hyväksynyt homojen parisuhteet ja sen, että homoseksuaalin pariskunnan puolesta voidaan järjestää rukoushetki kirkossa."

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Teologi+toivoo+kirkon+kertovan+selve…

Vierailija
7/9 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kirkon tulee ollakin homouden harjoittamista vastaan. Muuten ollaan synnin tiellä ja sieltä ei ole pelastusta.

homouden harjoittamista vastaan, hyvänen aika!

"Piispainkokouksen linjauksessa homoseksuaalisuutta ei pidetä syntinä eikä kehoteta elämään selibaatissa. Piispainkokous on myös hyväksynyt homojen parisuhteet ja sen, että homoseksuaalin pariskunnan puolesta voidaan järjestää rukoushetki kirkossa."

<a href="http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Teologi+toivoo+kirkon+kertovan+selve…" alt="http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Teologi+toivoo+kirkon+kertovan+selve…">http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Teologi+toivoo+kirkon+kertovan+selve…;

on luopumus edennyt johtotasolle asti ja uskonpuhdistukselle olisi tarvetta.

Se om hyvin surullista, että monen seurakunnan paimenen torvi antaa nykyisin niin epäselvän äänen, että lauma on joutumassa hukkaan.

Vierailija
8/9 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäseniä. Konkurssi on tiedossa.Ei kukaan

hakeudu koulutukseen josta ei saa palkkaa.

Vierailija
9/9 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on surullista, jos iso osa ihmisistä luulee, että esim Päivi Räsäsen kommentit= kirkon mielipide.

Evlut kirkko, jos mikä, on Suomessa suvaitsevainen hengellinen yhteisö. Ihmisillä vain on kummallisa käsityksiä, kuten että uskovaiset kuuluvat aina kirkkoon. Väitän, että suomalaisista tosiuskovaisista ainakin 1/3, ellei puolet, kuuluu johonkin muuhun seurakuntaan kuin luterilaiseen. Evlut kirkossakin he ovat majoittuneet herätysliikkeisiin, eivät ns. peruskirkkoon.

Itse olen eronnut helluntaiseurakunnasta ja liittynyt luterilaiseen juuri siksi, että koen tässä perusluterilaisuudessa olevan PALJON enemmän tilaa erilaisille mielipiteille kuin tosiuskovaisten yhteisöissä.