Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teillä ihmiset oikeesti oo roskakoria vessassa?

Vierailija
17.10.2010 |

siis hyi saasta! ympäri asuntoa aina kuskata kaikkia vessaroskia.

ja tosekseen aika epäkohteliasta vieraita kohtaan jos ei hommaa roskista vessaan?

mitä sikoja te naiset oikein ootte?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Kyllä vessassa roskis pitää olla. Meillä sine menee vaipat, kuukautissiteet ja kaikki roska, mitä nyt vessasta tulee. En lähde todellakaan niitä kuskaamaan ympäri taloa!!! Ja mahtaa tuntua vieraasta kivalta joutua kysymään, että mihin mä tämän mun siteen voin laittaa.........

Vierailija
2/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vessan roskis haise. Käytän kuukuppia niin ei tule siteitä roskiin, vessapaperirullan hylsyt menee pahvinkeräykseen ja sitten sinne vessan roskikseen menee korvapumpulit, nenänniistopapereita yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kuukuppia niin ei tarvi kuskata mitään haisevia rättejä keittiön roskikseen.

Vierailija
4/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vessassa roskis ja sinne menee:

käytetyt siteet ja tamponit, tyhjät shampoo- yms pullot, käytetyt hammastikut ja hammaslangat sekä vanutyynyt.

Ja mun mielestä on ihan huomaavaista vieraita kohtaa laittaa vessaan roskis.

Vierailija
5/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, ettette vieläkään osaa lajitella. Laitatteko te maito- ja lasipurkitkin suoraan sekajätteeseen?

Vessassamme on kyllä roskin juurikin esim. siteitä, vanulappuja jne. varten, ettei sitten naisvieraiden tarvitse tulla vessasta vaivihkaa paperiin kääritty sidemytty kädessään. Minusta roskis vessassa on huomaavaisuutta vieraita kohtaan.

Vierailija
6/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä tarvitaan? Mitä roskaa tulee vessassa? Ei meidän perheessä ainakaan mitään...

Vierailija
7/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai eikö ees vessapaperin hylsyjä? Kuukautissuojia? tamponeja? miten vieraiden huomiointi? ap

Vierailija
8/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuukautisjutut, etteivät jää vessaan haisemaan. :)

Vierailija
9/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä tosiaan kuskaan ihan tamppooninhylsyt roskakoriin keittiöön. Vessapaperinhylsyt samoin. Mielestäni sikaisempaa on säilyttää täynnä olevaa haisevaa roskista vessassa kuten yllättänä usein näkee.

Ainut mitä olen joskus miettinyt on tosiaan vieraat, mutta jos meillä on ollut pidempään viipyviä naispuolisia vieraita, olen vienyt vanhan vaipparoskiksen vessaan ihan vaan välttääkseni noloja tilanteita kun vieras joutuu kysellä mihin siteensä heittää..

Vierailija
10/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä nyt sen tajuan ... mut muut roskat? ja kukaan ei voi väittää ettei vessassa tuu roskia?

Vierailija
11/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskis on kyllä silti vessassa, sinne laitetaan esim. tyhjiä lääkepakkauksia yms.

Vierailija
12/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla, hyvä ap.

Vessaan kuuluu ehdottomasti roskakori, terveisin paljon kotitöitä ja putsaamista harrastava Asko Pöhnäs

Vierailija
13/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ainakaan jää haisemaan. mun mielestä aika ilettävää ja tosiaan aika epänormaalia jos ei vessassa oo roskista.

Vierailija
14/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on asiat siellä tehty, sieltä poistutaan. Samalla voi viedä mahdollisesti aiheuttamansa roskat roskikseen, koska meillä ei esim. joka vessakäynnin jälkeen synny roskaa. Silloin tällöin toki jotain vanupuikkoja (-laputhan voi laittaa sinne pönttöön) ja hammaslankaa tai tyhjentyneitä kosmetiikkapakkauksia, mutta pääsääntöisesti ollaan vielä jaksettu viedä ne muualle roskikseen..

Vierailija
15/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperin hylsyt käytetään sytykkeinä takassa tai saunassa.

Kuukautissuojia tai tamponeja ei ole, koska käytän (ja kaikki kaverinikin) kuukuppia, joka on varmaan paras naiselle suunnattu keksintö.

Ja muuten meillä on todella siistiä eli se, että vessassa ei tarvita roskista niin ei tee meidän kodista likaista. Päinvastoin, vessassa haiseva roskis on kamala.

-2

vai eikö ees vessapaperin hylsyjä? Kuukautissuojia? tamponeja? miten vieraiden huomiointi? ap

Vierailija
16/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan sitä vanulappu ja pumpuli roskaa myös.. vai kiikutetaanko nekin teillä keittiöön? Topz -puikotkin menee roskiin eikä wc-pönttöön. Hammaslangatkin laitain mieluiten roskiin.

Vierailija
17/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni on ihan sama onko teillä roskista vai ei, kun kyse ei ole julkisesta tilasta vaan ihmisten kodista

Vierailija
18/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jaksaa tehtailla näitä aloituksia vuodesta toiseen.

PS: minusta on muuten sikamaista, että vieras tunkee roskiin omia haisevia siteitään. Ei sitä vessaroskista välttämättä tyhjätä kuin talon asukkaiden omien kuukautisten jälkeen, ja silloin siellä on kauhea hajupommi odottamassa. Itse toimin kylässä olessa aina niin, että kietaisen siteen vessapaperiin ja panen sen laukkuun ja vien kotiin. Tai vaivihkaa pudotan keittiön roskiin, se nyt tyhjätään päivittäin aina.

Vierailija
19/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn iltaisin aina suihkussa ja silloin pesen naamankin. Iho on niin hyvä, etten tarvitse mitään vettä kummempaa puhdistusainetta. Joskus saatan käyttää ihon kuorintavoidetta, mutta harvoin.

Hammaslangan jaksan viedä keittiön roskikseen.

-2

Tuleehan sitä vanulappu ja pumpuli roskaa myös.. vai kiikutetaanko nekin teillä keittiöön? Topz -puikotkin menee roskiin eikä wc-pönttöön. Hammaslangatkin laitain mieluiten roskiin.

Vierailija
20/56 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantaa käytettyjä kuukautissiteitään taskussaan/laukussaan kyläreissun jäljiltä... Hyi, että... yöks!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan