Kirjoja lukevat ihmiset, tuleeko teille koskaan sellaista tunnetta
että ei oikein jaksaisi keskittyä kirjaan, ajatus harhailee ja tekisi mieluummin jotain muuta? Tulisi tänne av:lle tai katsoisi telkkaria tms. Siis vaikka kirja olisi hyväkin?
Vai olenko ainoa? :(
Kommentit (11)
Mutta mä luen vain silloin, kun huvittaa. En ota siitä paineita. Joskus on semmoisia kausia, että luen vain lehtiä.
hyvä toi "kirjoja lukevat ihmiset"...
että ei oikein jaksaisi keskittyä kirjaan, ajatus harhailee ja tekisi mieluummin jotain muuta? Tulisi tänne av:lle tai katsoisi telkkaria tms. Siis vaikka kirja olisi hyväkin?
Vai olenko ainoa? :(
outoa siinä on, että ei aina jaksa keskittyä muutamaa tuntia yhden asian tekemiseen? Jos itse luen todella hyvää kirjaa, niin monesti sitä ei malta laskea käsistään ennen loppua, mutta useimmiten luen sen silti parissa osassa. Ja jos kirja on vain ihan ok, niin sitten monesti voi vaihtaa kirjaakin välillä, ennen kuin jatkaa sen loppuun
Mulla on parhaillaan niin kuiva kausi meneillään ettei mitään määrää. Ennen luin kolmekin kirjaa viikossa, nykyään kolme kirjaa kuukaudessa.
onko ihmisiä jotka eivät lue kirjoja? Onko ihmisiä jotka lukevat aina kun kirjan käteen saavat innolla?
Jos kirja on hyvä, luen sen käytännössä yhdellä istumalla, esim. yöllä.
Muta jos ajatus harhailee, niin se kirja ei ole tarkoitettu minun luettavakseni.
onko ihmisiä jotka eivät lue kirjoja?
Tähän kysymykseen voin vastata, että on, ja paljon.
Hyvä lukukokemus päihittää av:n mennen tullen. Nyt ei käsillä hyvää kirjaa, joten täällä ollaan. En silti lue koko ajan, eli muitakin vapaa-ajan aktiviteetteja on. Ja kotityötkin tehtävä sekä huolehdittava lapsista...
Lukeminen vaatii aina tavallaan oman vaivansa, av ja telkkarin hömppäohjelmat ovat purukumia silmille. Valkoiset sivut joilla mustia merkkejä ja joilla ei ole muita ihmisiä livenä, vaativat enemmän. Mutta kun kirja tempaisee sitten mukaansa, se tempaisee. Eikä ole jälkeenpäin niin "krapulainen" olo.
Ja siksi en samaan aikaan halua tehdä muuta.
hyvä toi "kirjoja lukevat ihmiset"...